Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان قزوین گفت: دستگاه قضا حامی جدی رونق تولید و فعالان این عرصه در استان قزوین است. ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد قاسمی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای مسئولان قضایی استان قزوین با استاندار جدید قزوین با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: استان قزوین از استان‌هایی است که در کشور جایگاه خوبی از نظر تولید در بخش‌های صنعتی و کشاورزی به‌دست آورده است اما مشکلات سال‌های گذشته در کشور بر فعالیت این واحدها نیز اثرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با این حال هنوز تعداد زیادی از فعالان صنعتی، تولیدی و کشاورزی استان قزوین در شرایط سخت در حال فعالیت هستند که نیاز به حمایت جدی مسئولان دارند از این رو بر اساس دستوری که مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رونق آن در کشور صادر کرده است دستگاه قضا به صورت جدی به دنبال برطرف کردن مشکلات و موانع تولید است.

دادستان قزوین خاطرنشان کرد: مطالبات کارگری، مشکلات حوزه تولید و تخلفاتی که در این رابطه وجود دارد امروز حجم قابل توجهی از پرونده‌های حوزه تولید را به خود اختصاص داده است از این رو تلاش می‌کنیم تا با رایزنی با مسئولان، حضور تاثیرگذار در پرونده‌ها و حمایت از تولیدکننده بتوانیم بار ورودی به این پرونده‌ها را کاهش دهیم.

قاسمی افزود: دستگاه قضا با نگاه پیشگیرانه در تلاش است تا همراه با تولیدکنندگان باشد و با تشکیل جلسات مرتبط با فعالان این بخش گفتمانی واحد در حوزه حمایت از تولید در استان ایجاد کند.

طرح جدید وزیر اقتصاد برای ایجاد "کانال سبز مالیاتی" / شرکتهای بورسی در اولویت قرار گرفتندمدیران کلمات «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» را از ادبیات خود کنار بگذارندجزئیات ثبت سفارش 160 هزار تن برنج وارداتی/بازرگانی دولتی مالک بخشی از برنجهای دپو شده در بنادر +سند

وی تصریح کرد: حمایت از تولید از مهم‌ترین ارکان اقتصاد مقاومتی است و از این رو در شرایط امروز کشور باید به‌صورت جدی در این حوزه وارد شد.

دادستان قزوین افزود: تشکیل شورای نمایندگان قوای سه‌گانه در استان از فعالیت‌هایی است که به این منظور در استان صورت گرفته است و تاکنون نیز به خوبی توانسته در برطرف کردن مشکلات این حوزه اثرگذار باشد.

قاسمی عنوان کرد: امیدواریم مسئولان استان قزوین در این مسیر همراه ما باشند تا بتوانیم از حقوق تولیدکنندگان و تلاشگران این حوزه در کشور دفاع کنیم.

انتهای پیام/ح

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمایت از ایجاد زیرساخت‌های تحقیقاتی و علمی مورد نیاز کشور در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی، ایجاد شبکه‌ای برای اشتراک‌گذاری امکانات و خدمات آزمایشگاهی، جذب نخبگان و محققان کارآمد به فعالیت در حوزه‌های مرتبط با علوم شناختی، از اهداف مهم ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در این مقوله است.

همچنین تشویق و ترغیب محققان و متخصصان برای دستیابی به خودکفایی و بومی‌سازی تجهیزات و حمایت از تولید ابزار‌ها و دستگاه‌های فناورانه توسط مراکز و شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از سیاست‌های ستاد علوم شناختی محسوب می‌شود.

در همین راستا، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در سال گذشته حمایت از سرمایه‌گذاری در خصوص طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی ارزان قیمت و قابل حمل (Handheld Devices) را برای استفاده عموم جامعه و در راستای ارتقای سلامت و کارکرد‌های شناختی در دستور کار قرار داد.

این ستاد از شرکت‌های فعال در حوزه شناختی، اساتید دانشگاه‌ها، و سایر محققان حوزه علوم شناختی دعوت شد تا اطلاعات و جزئیات دستگاه‌هایی که توسط آنها قابلیت ساخت دارد را به ستاد علوم شناختی ارسال کنند تا پس از تأیید، حمایت ستاد از فعالیت در حوزه مورد نظر انجام شود.

 در چارچوب این سیاست و فراخوان ستاد چندین شرکت آمادگی خود را برای طراحی و ساخت ابزار‌ها و دستگاه‌های ارزان قیمت قابل حمل در زمینه‌های تحریک مغزی خانگی (نوروفیدبک و بیوفیدبک)، دستگاه‌های پرتابل ثبت و پردازش سیگنال‌های مغزی ۴ تا ۱۶ کانال با هدف بکارگیری در BCI، سیستم غربالگری زودهنگام اوتیسم با استفاده از صدای گریه کودکان و نوزادان، دستگاه آنالیز گفتگو، سامانه ارزیابی آمادگی تحصیلی کودکان پیش‌دبستانی و ابزار پوشیدنی جهت تشخیص حملات تشنج در بیماران مبتلا به صرع اعلام کردند.

این ابزار‌ها و دستگاهی در زمینه درمان افسردگی، اضطراب، بی‌خوابی، رفع مشکلات خواب، افزایش تمرکز، کاهش استرس، کاهش درد‌های میگرنی، افزایش سیستم‌های توانبخشی، درمان اختلالات شناختی-رفتاری مبتنی بر گفتگو، غربالگری، درمان افسردگی و اضطراب، تست ارزیابی آمادگی تحصیلی و پیش‌بینی صرع کاربرد‌های درمانی دارد. 

براساس اهداف و برنامه‌های ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی درسال‌های اخیر بیش از ۱۰۰ آزمایشگاه تحقیقاتی در مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی در سطح کشور به ابزار‌های شناختی ساخت ایران تجهیز شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • سند تحول قضایی به مثابه قانون اساسی و نقشه راه دستگاه قضایی است
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی