Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه ریاست دادگستری اردستان گفت: تغییر در ریاست قوه قضائیه همراه با تحول در این قوه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: بعد از خودسوزی خانمی در گوشه‌ای از کشور، همزمان با رسانه‌های دشمن بعضی از افرادی که مسؤولیت دارند هجمه بسیاری علیه قوه قضاییه به راه انداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جابجایی‌ها در قوه قضاییه گفت: از ۵۵ شعبه تجدید نظر استان اصفهان ۳۱ شعبه فعال داریم و تلاش کرده‌ایم با جابجایی‌هایی که صورت گرفته ۲۰ شعبه جدید راه‌اندازی کنیم که زمان رسیدگی به پرونده‌ها را کاهش دهیم.

حبیبی تصریح کرد: تفکیک قوا مانع هم‌پوشانی بین مسؤولان دستگاه قضا و بقیه قوا نخواهد شد و همه باهم در جهت حل مشکلات قدم برمی‌دارند.

رئیس دادگستری استان اصفهان با اشاره به آگاهی مردم در قبال قمه‌زنی و تحریفات محرم عنوان کرد: ما هرچه داریم از محرم و تاسوعا و عاشورا است، اما فرهنگ زنجیر تیغی و قمه‌زنی وارد اسلام شده و بعضی افراد کج‌سلیقه این فرهنگ را دنبال می‌کنند.

وی افزود: ۷۰ درصد کادر قضایی اردستان تکمیل است ولی کادر اداری با کمبود نیرو مواجه است، با توجه به صادر نشدن مجوز ۵۰۰ نفر از افرادی که دو سال قبل گزینش‌ شده‌اند هنوز با مشکل نیرو مواجه هستیم و پیگیر کار هستیم که هر چه سریع‌تر مجوز این افراد صادر بشود و مشکل کادر اداری اردستان هم برطرف شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قوه قضائیه اصفهان خودسوزی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق(ع) در اردستان

دریافت 60 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها-علیرضا صفاری‌فر: مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق (ع) با حضور باشکوه مردم اردستان در مسجد امام جعفر صادق (ع) این شهر برگزار شد.

کد خبر 6096012

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق(ع) در اردستان
  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان