Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در دیدار عصر امروز ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ رحمانی فضلی و وزیر کشور که در محل وزارت کشور در بیشکک واقع شد، موافقتنامه همکاری انتظامی و امنیتی بین جمهوری اسلانی ایران و جمهوری قرقیزستان امضاء شد.

در این دیدار، ضمن ابراز آمادگی کامل  طرفین برای تقویت تعاملات در زمینه تأمین امنیت، درباره تلاش‌های ۲ کشور برای حفظ ثبات منطقه ای، مبارزه با قاچاق موارد مخدر، افراگرایی و دیگر موضوعات مورد نظر، مورد تبادل نظر تفصیلی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگو در خصوص مبارزه با گروه‌های  افراطی و مجرمین بین‌المللی، قاچاقچیان و تأمین امنیت در مرزها، از دیگر موضوعاتی است که در دیدار وزیران کشور ایران و قرقیزستان مطرح شد.

کد خبر 4716726 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران خبر گزاری مهر پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور قرقیزستان رحماني فضلي مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی ایران ایالات متحده آمریکا ارتش جمهوری اسلامی ایران محمدجواد ظریف برجام ستاد کل نیروهای مسلح محسن حاجی میرزایی وزارت خارجه هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور