Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:28:54 GMT

توسعه گردشگری زمینه‌ساز اشتغالزایی جوانان است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۸۲۹۷

توسعه گردشگری زمینه‌ساز اشتغالزایی جوانان است

به گزارش ایرنا، مهرداد سالاری روز پنجشنبه در آیین رونمایی از لوگوی رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ که در سرسرای اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار شد، اظهار داشت: گردشگری در تمام دنیا توسط بخش خصوصی انجام می شود، دولت نیز دست اندازها و موانع موجود را مرتفع می کند.
او در ادامه تصریح کرد: یکی از اصلی ترین پایه های گردشگری ارتباطات است که خوشبختانه استان کرمانشاه در زمینه ارتباطات کارهای خوبی انجام داده از جمله شبکه ارتباطی ملی و بین المللی استان بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: به واسطه موقعیت قرارگیری استان، می توان با ۲ ساعت به صورت زمینی به مراکز استان های مجاور دسترسی داشته باشیم.
سالاری عنوان کرد: از ورودی استان تا خسروی از نعمت بزرگراه برخورداریم و برای ارتباط با مراکز استانها نیز از ارتباطات جاده ای درجه یک بهره مند هستیم.
او اضافه کرد: آزاد راه نیز از تهران تا همدان رسیده و تلاش می کنیم با مشارکت بخش خصوصی این آزاده راه را تا مرز خسروی امتداد دهیم.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی آزادراههای شرقی و غربی نیز توسط بخش خصوصی و با اعتبار حدود یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است.
سالاری با بیان اینکه شبکه ریلی تا کرمانشاه رسیده و تا اسلام آباد با زیرسازی ۶۰ درصد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال آینده نیز عملیات روسازی شبکه ریلی اسلام آباد نیز انجام شود.
وی گفت: از اسلام آباد تا مرز خسروی نیز ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این شبکه در آینده به خانقین عراق متصل خواهد شد.
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: برای نخستین بار پس از انقلاب عملیات بازسازی باند فرودگاه در حال انجام است و تا پایان سال آینده به روز خواهد شد.
وی با بیان اینکه در ایام اربعین تعداد ۱۳۰ رام به پروازهای داخلی اضافه می شود، اظهار کرد: هشت رام به تهران و دو رام به مشهد اضافه خواهد شد که اگر به طور متوسط ۶۰۰ مسافر برای هر رام در نظر بگیریم حدود ۶ هزار نفر در هفته به استان خواهند آمد یا خارج خواهند شد.
سالاری در ادامه با اشاره به اینکه مخاطبین گردشگری محلی، منطقه ای، ملی و یا بین المللی هستند، تصریح کرد: باید خطوط جدید گردشگری با توجه به سلایق گردشگران تعریف شود.
این  مسیول در خاتمه اظهار داشت: استان کرمانشاه در زمینه آثار تاریخی، طبیعت چهار فصل، حیات وحش، پیشینه تاریخی و مذهبی بسیار مهم است که این قابلیت ها زمانی بالفعل می شوند که به نحو احسن از آن استفاده شود.
۷۴۴۷/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همفکری برای شناخت مسائل استان ، اولویت‌بندی مسائل و تلاش برای ارائه راهکار و حل مسئله از جمله اهداف برپایی این رویداد ملی است.

نتیجه این همفکری ها ارائه نسخه های بومی برای حل مسائل استان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن خواهد بود.

حجت الاسلام گودرزی دبیر رویداد ملی جامعه پرداز گفت : از تفاهم نامه های برتر بین این موسسات که قابلیت اجرا داشته باشند حمایت مادی و معنوی خواهد شد.

حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان هم گفت : پارسال در 18 استان کشور رویداد ملی جامعه پرداز برگزار و از عملیات مشترک این رویدادها کردیم.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی