Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:13:49 GMT

دروغ های ناشیانه نتانیاهو در آستانه انتخابات پارلمانی

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۸۵۲۱

دروغ های ناشیانه نتانیاهو در آستانه انتخابات پارلمانی

انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که قرار است ۲۶ شهریور (۱۷ سپتامبر) برگزار شود، موجب شده است نتانیاهو با وعده های دروغین سخت در تلاش برای جلب آراء بیشتر و به زعم خود افزایش شانس پیروزی در این انتخابات برآید.

این در حالی است که بر اساس نتایج انتخابات پارلمانی این رژیم که شش ماه پیش برگزار شد، قرار بود نتانیاهو همچنان در قدرت باقی بماند، اما ناتوانی در تشکیل کابینه در مهلت قانونی آن موجب شد، پارلمان رژیم صهیونیستی خود را منحل اعلام کرده و از برگزاری انتخابات مجدد خبر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف قرار دادن مواضع مقاومت در لبنان، سوریه و فلسطین و یا مواضع الحشد الشعبی در عراق، ادعای پایان حملات موشکی مقاومت و کشف سایت هسته ای اعلام نشده در ایران، همگی از جمله اقداماتی است که نتانیاهو برای پیروزی در انتخابات و جلب آراء رای دهندگان به آن متوسل شده است.

نکته قابل توجه اینکه نتانیاهو برای جلب اعتماد شهرک نشینان در حالی وعده داد که حملات موشکی مقاومت رو به پایان است که همزمان با آن سه شنبه شب در جریان سخنرانی در یک همایش انتخاباتی در شهرک صهیونیست نشین "اشدود" پس از اصابت یک راکت از نوار غزه به این شهرک، سخنرانی خود را قطع و به پناهگاه فرار کرد.

این اقدام نتانیاهو تمسخر او از سوی بسیاری از محافل سیاسی صهیونیستی را به دنبال داشت از جمله اینکه "نفتالی بنت" از وزیران سابق کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به این اقدام آن را حقارت ملی برشمرد.

بنی گانتس رئیس حزب آبی- سفید رژیم صهیویستی در گفت‌وگو با روزنامه یدیعوت آحارانوت، نتانیاهو را به دلیل فرار در حین سخنرانی به باد تمسخر گرفت و گفت: اگر جای نتانیاهو بودم، از جایگاه سخنرانی حرکت نمی‌کردم؛ اگر من نخست وزیر بودم، اقداماتی متفاوت انجام می دادم آنچه امشب(سه شنبه) رخ داد، یک مسئله بی نهایت خطرناک است.

اما چیزی که بیش از همه جلب توجه کرد و با واکنش و محکومیت بسیاری از محافل فلسطینی و نیز منطقه ای روبه رو شد، اظهارات روز گذشته نتانیاهو مبنی بر ملحق کردن بخش هایی از کرانه باختری و دره اردن به سرزمین های اشغالی بود. ادعای مضحک تازه نتانیاهو کشف سایت هسته ای اعلام نشده در آباده واقع در جنوب استان اصفهان در حالی است که وی یک سال پیش نیز مدعی کشف تاسیسات پنهانی ایران در تورقوزآباد شده بود؛ ادعایی که موجب شد موج تمسخر قرار گیرد.

برکناری بولتون، باخت نتانیاهو

در این میان برکناری جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا که شریک نتانیاهو به شمار می آمد، برای او به مثابه باخت در نقشه های جنگ طلبانه است و بیش از پیش او را در موضع ضعف قرار داده است به همین دلیل وی با توسل به هر راهی در تلاش برای تثبیت موقعیت خود است و می کوشد نمایش قدرت به راه بیندازد.

او در سطح داخلی نیز به وعده گسترش شهرک سازی ها متوسل شده است تا از این طریق حزب خود یعنی لیکود را تقویت کند و در همین راستا چندی پیش با حضور در شهر الخلیل اعلام کرد به شهرک سازی ادامه می دهد. به هر حال تمام تکاپویی که نتانیاهو اکنون در آستانه انتخابات به آن متوسل شده است، اقداماتی تکراری است که پیش از این نیز به منظور تحقق اهداف خود به آن متوسل شده بود از همین رو ماهیت واقعی ادعاهایش کاملا برای دوست و دشمن برملا شده است اما وی همچنان در حال آزمودن گزینه های تکراری است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شخص مذکور یک مرد ۵۸ ساله است که قصد داشت نتانیاهو را در خیابان دیزنگوف در تل آویو هدف قرار دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده این شخص بازداشت شده است.

۲ روز قبل نیز منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است. به نظر می‌رسد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث شده دامنه تلاش‌های افراد غیرنظامی برای هدف قرار دادن این عناصر اشغالگر گسترش پیدا کند.

کد خبر 6095316

دیگر خبرها

  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • فیلم/ نتانیاهو بازداشت می‌شود؟
  • رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد
  • نتانیاهو: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است