Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سرلشکر حسین سلامی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از سد نرماب مینودشت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سد نرماب تاکنون ۷۸ درصد پیشرفت داشته و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، تا پایان سال جاری مراحل ساخت آن به پایان می رسد.

وی با بیان این که مخزن این سد که ۱۲۵ میلیون متر مکعب است، افزود: نرماب به اندازه سه سد استان یعنی گلستان، بوستان و وشمگیر ظرفیت دارد و اتمام آن می تواند جلوی بسیاری از خسارات سیل های احتمالی را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی تأکید کرد که باید پروژه هایی مانند نرماب که زیرساختی است باید سریعتر تکمیل شود.

وی ادامه داد: در صورت تأمین اعتبار برای پروژه هایی که در دست قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران است، این آمادگی وجود دارد که طرح ها را در زمان کوتاه‌تر از موعد مقرر تکمیل و به دولت و ملت تحویل دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم ها اظهارکرد: امروز کشور در حال نبرد اقتصادی است و باید با کار و تلاش و تکیه به توان داخلی آثار تحریم ها را بزداییم.

وی گفت: سپاه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب علاوه بر تلاش در بخش ساخت و تکمیل زیرساخت ها در زمینه طرح های محرومیت زدایی و حوزه دفاعی هم فعال است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح

یک عضو جنبش حماس تاکید کرد که رزمندگان مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز اشغالگران به رفح کاملا آماده هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،غازی حمد از رهبران جنبش حماس تصریح کرد: هیچ راهی در برابر اسرائیلی ها جز مذاکرات و دستیابی به توافق وجود ندارد، زیرا آنها از ورود به رفح هیچ ثمر و نتیجه ای نخواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد استفاده از اهرم فشار رفح برای تحت فشار قرار دادن حماس هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و ما هرگز موضع خود را تغییر نخواهیم داد.

حمد تاکید کرد اسرائیل حتی در صورت ورود به رفح هیچ نتیجه و دستاوردی نخواهد داشت، بلکه برای دومین بار در غزه غرق خواهد شد.

عضو جنبش حماس اظهار  داشت مقاومت برای مقابله با اشغالگران در صورتی که بخواهند وارد رفح شوند، کاملا آماده است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی