Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@16:55:56 GMT

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال مدیرعامل نساجی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۹۱۸۷

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال مدیرعامل نساجی شد

بعد از جلسه امروز هیات مدیره باشگاه نساجی، دکتر اسدی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، امروز جلسه هیات مدیره باشگاه نساجی برگزار شد و در پایان این نشست مصوب شد علیرضا اسدی به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب و مشغول به‌کار شود.

 


اسدی فعالیت‌های ورزشی خود را از رشته شنا و قهرمانی در رده نوجوانان آموزشگاه‌های ایران در سال ۱۳۵۳ آغاز کرد، سپس به عضویت تیم منتخب بسکتبال آموزشگاه‌های تهران در سال ۱۳۵۶ در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از سال ۵۷ تا ۵۹ عضو تیم فوتبال جوانان راه‌آهن بود، سپس در سال ۱۳۵۸ به تیم ملی فوتبال جوانان ایران دعوت شد.

فوتبال را در باشگاه‌های اکباتان، راه‌آهن و همچنین در تیم بنیاد شهید به‌عنوان کاپیتان ادامه داد.

اسدی در سال‌های ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۶ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و دو بازی ملی در کارنامه خود ثبت کرد.

وی در بهمن ۱۳۹۳ به‌عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد، همچنین فصل گذشته به‌عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز فعالیت کرد.

لازم به ذکر است او پس از اخذ دیپلم رشته تجربی در سال ۱۳۶۱ تحصیلات خود را در رشته تربیت‌بدنی در دانشگاه تهران ادامه داد و پس از اتمام تحصیل در رشته تربیت‌بدنی در رشته پزشکی دکترای خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون نساجی مازندران مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد پس از سپری کردن چند فصل ناموفق با رئال مادرید تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و بسیاری انتظار داشتند که او هم مانند بسیاری از بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا در سال‌های پایانی زندگی حرفه‌ای خود راهی عربستان یا آمریکا شود.

با این حال، این ستاره بلژیکی تصمیم گرفت که در اقدامی غیر منتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به حضورش در این ورزش به‌صورت حرفه‌ای پایان دهد و این خبر بسیار بدی برای هواداران و علاقه‌مندان به این بازیکن بود.

هازارد حالا در گفت‌وگو با وو اسپورت ورلد در این باره اظهار داشت: «اساسا همیشه به خودم می‌گفتم که قرار است به آمریکا بروم و دو یا سه سال در آنجا بازی کنم. لیگ فوتبال آمریکا لیگ بدی نیست. به شوخی به کریستین بنتکه می‌گفتم که قرار است به او در واشنگتن ملحق شوم. در این صورت می‌توانستم با دوستم بازی کنم، چند پاس به او بدهم و او هم گل بزند.

اما مسئله فقط فوتبال نبود چون ما مجبور بودیم به‌صورت خانوادگی جابه‌جا شویم. همین موضوع باعث شد که در تصمیمم در این باره تجدید نظر کنم. صادقانه باید بگویم که دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم. اگر واقعا به دنبال این بودم که ادامه دهم می‌توانستم به کشور دیگری بروم و حتی با خانواده نقل مکان کنم. اما دیگر چنین چیزی را نمی‌خواستم. دیگر نمی‌خواستم فقط برای اینکه پول در بیاورم به جایی بروم و دو یا سه هفته بعد از خودم بپرسم که چرا این کار را انجام دادم.»

دیگر خبرها

  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد