Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@21:39:29 GMT

فیسبوک حساب نتانیاهو را تعلیق کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۸۹۵۴۳

به گزارش تسنیم، رسانه های عبری اعلام کردند مدیریت سایت فیسبوک، به دلیل انتشار پستی با این عنوان که « عرب ها می‌خواهند همه ما اعم از زن، مرد و کودک را از بین ببرند» به مدت ۲۴ ساعت تعلیق کرد.

نتانیاهو در پیامی تحریک آمیز خطاب به شهروندان عرب رژیم صهیونیستی به ویژه ایمن عوده، نماینده عرب کنست نوشت: باید از تشکیل دولت چپگرای خطرناک به دست لَاپید، گانتس و لیبرمن طی هفته آینده جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکومت چپگرای سکولارِ ضعیفی که بر عرب هایی تمرکز دارند که می خواهند همه ما اعم از زن، مرد و کودکانمان را از بین ببرند.

در پی انتشار این پیام ایمن عوده، رهبر ائتلاف مشترک عربی، به نماینده شرکت فیسبوک مراجعه کرد و خواستار حذف این پیام های تحریک آمیز و مجازات نتانیاهو شد و شرکت مذکور نیز اعلام کرد امکان ارسال پیام توسط حساب نتانیاهو به دلیل تخلف از قوانین سایت فیسبوک برداشته شده و حساب وی تعلیق شده است.

در همین راستا تیم تبلیغات انتخاباتی نتانیاهو اعلام کردند نتانیاهو از ارسال پیامی که انتقادات وسیعی را در پی داشته، آگاهی نداشته است و این پیام توسط یکی از کارمندان تیم تبلیغاتی و بدون آگاهی نتانیاهو منتشر شده است و بلافاصله پس از آگاهی نتانیاهو از انتشار این پیام، بلافاصله حذف شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۸۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: با حکم مقام قضلیی، علیرضا تاج شهرستانی عضو شورای اسلامی شهر به مدت شش ماه از حضور در جلسات تعلیق شد.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: روز سه شنبه هفته جاری حکم تعلیق علیرضا تاج شهرستانی عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از سوی یکی از شعب دادسرای رشت به ما ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه اتهام این عضو شورای اسلامی شهر به ما اعلام نشده است، افزود: با توجه به اینکه بر اساس حکم مقام قضائی علیرضا تاج شهرستانی به مدت شش ماه حق حضور در جلسات شورای اسلامی شهر و کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت را ندارد، بنابراین روز گذشته طی نامه‌ای به فرمانداری رشت اعلام کردیم تا نسبت معرفی عضو علی‌البدل جایگزین در شورای اسلامی شهر اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه غیبت یک عضو در برگزاری جلسات شورای شهر خللی ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: جلسات شورای اسلامی شهر رشت با دو سوم اعضا (هشت نفر) به صورت رسمی برگزار می‌شود.

واثق‌کارگرنیا تصریح کرد: امیدواریم فرمانداری رشت بر اساس ضوابطی که قانون تعیین کرده است در اسرع وقت نسبت به معرفی عضو علی‌البدل جایگزین در شورای اسلامی رشت اقدام کند.

به گزارش ایمنا، شورای اسلامی شهر رشت، مرکز استان گیلان، دارای ۱۱ اصلی و هفت عضو علی‌البدل است.

کد خبر 747985

دیگر خبرها

  • به دخترم برای تعلیق از دانشگاه افتخار می‌کنم | ویدئو
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش
  • ببینید | پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو+ فیلم
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد