Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:28:43 GMT

پروازهای داخلی در قبضه شرکت های چارتری

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۰۵۱۲

پروازهای داخلی در قبضه شرکت های چارتری

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از فعالیت شرکت های چارتری در حمل و نقل هوایی، گفت:وزارت راه و شهرسازی باید یک بار برای همیشه پرونده فعالیت شرکت های چارتری را ببند تا ثبات و آرامش به حمل و نقل هوایی کشور بازگردد. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسن حسته‌بند با بیان این‌که یکی از دلایل گرانی بلیط هواپیما، فعالیت شرکت های چارتری است، اظهار کرد:‌ این شرکت ها با ایجاد انحصار در پروازهای هوایی عملا بلیط را با قیمت دلخواه خود به فروش می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که  متأسفانه شاهدیم قیمت بلیط هواپیما در سایت ایران ایر یک نرخ بوده و همان بلیط در سایت های اینترنتی با چندین درصد بالاتر به فروش می رسد، یادآور شد: طی سال های اخیر وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی وعده هایی را برای محدودسازی فعالیت شرکت های چارتری داده اند، اما متأسفانه این شرکت ها هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان این‌که البته فعالیت چارتری ها تنها عامل افزایش قیمت بلیط هواپیما نیست بلکه شناور شدن نرخ بلیط هواپیما نیز بخشی از دلایل این حوزه محسوب می شود به خانه ملت گفت: وزارت راه و شهرسازی باید یک بار برای همیشه پرونده فعالیت شرکت های چارتری را ببند تا ثبات و آرامش به حمل و نقل هوایی کشور بازگردد.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان هواپیمایی وزارت راه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی وزارت راه سازمان هواپیمایی وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی