Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@03:06:10 GMT

جزئیات ثبت سفارش ۱۶۰هزار تن برنج وارداتی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۰۶۳۹

جزئیات ثبت سفارش ۱۶۰هزار تن برنج وارداتی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، عباس قبادی دبیر گارگروه تنظیم بازار در مکاتبه‌ای با معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به ثبت سفارش حدود 160 هزار تن برنج در زمان تصوی ان وزارت خانه بر پورتال صدور مجوز سامانه جامع تجارت، از تامین ارز و انتقال ارز بخشی از محموله‌ها و همچنین عدم تامین ارز بخش دیگر  محموله‌های برنج ثبت سفارش شده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه تاکید شده، با توجه به گذشت زمان طولانی از تخلیه برنج‌ها در بنادر کشور و گرمای شدید  بنادر جنوبی و با توجه به اینکه بخشی از کالاها مربوط به شرکت بازرگانی دولتی ایران است در خصوص تامین ارز و ترخیص مواردی مثل موجودی تخلیه شده در بنادر، موجودی در راه مربوطه به محموله‌های دارای ثبت سفارش تامین ارز شده یا تامین ارز نگردیده اعلام نظر نمایید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برنج واردات برنج وزارت جهاد کشاورزی شرکت بازرگانی دولتی ایران عباس قبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پس از ادعای تل‌آویو مبنی بر اینکه آنکارا نیز مانع دسترسی کشور‌های ثالث به بنادر ترکیه جهت تجارت با اسراییل شده است، ترکیه روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی به طور کامل به حالت تعلیق درآورد.

بلومبرگ به نقل از دو مقام ترکیه‌ای آگاه به امور مدعی شد که تمام صادرات و واردات ترکیه به مقصد و از مبدا اسراییل، تعلیق شده است.

یسرائیل کاتز، وزیر خارجه صهیونیست‌ها به طور جداگانه مدعی شد که آنکارا همچنین اقدام به ممانعت از واردات و صادرات مرتبط با اسراییل در بنادر ترکیه کرده است. وی با متهم کردن آنکارا به نقض توافقات تجاری با تل‌آویو، گفت که به «وزارت خارجه اسراییل دستور داده است تا با تمرکز بر سایر کشورها، به‌دنبال جایگزین باشند.»

وزیر خارجه صهیونیست‌ها درباره اینکه کدام بنادر ترکیه از مراودات تجاری با تل‌آویو ممانعت به عمل آورده‌اند، شفاف‌سازی نکرد. به گفته یک منبع دیپلماتیک به المانیتور، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در حال حاضر تاثیرات تصمیم ترکیه درباره توقف صادرات را تایید کرده است.

ترکیه در ماه آوریل اعلام کرد این کشور تا زمان اعلام آتش‌بس در نوار غزه، صادرات طیف گسترده‌ای از محصولات خود را به اسراییل محدود خواهد کرد. براساس اعلام وزارت تجارت ترکیه، این محدودیت ۵۴ محصول مختلف شامل آهن، سنگ مرمر، فولاد، سیمان، آلومینیوم، آجر، کود شیمیایی، تجهیزات ساختمانی و همچنین سوخت موشک و هواپیما را شامل می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • ترکیه رسماً توقف تجارت با اسرائیل را تأیید کرد
  • ترکیه همه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • ترکیه تمام روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند