Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس‌العربی، انگلیس، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه بیانیه مشترکی را درباره وعده‌های اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری، منطقه غور اردن و شمال بحرالمیت به اراضی اشغالی صادر کردند.

این پنج کشور اروپایی در این بیانیه اظهارات اخیر نتانیاهو در خصوص الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیس، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه همچنین نسبت به وعده‌های انتخاباتی نتانیاهو برای الحاق غور اردن و شمال بحرالمیت به اراضی اشغالی ابراز نگرانی کرده و اعلام کردند که اجرایی شدن این وعده‌ها نقض صریح قوانین بین‌المللی است.

در این بیانیه آمده است: انگلیس، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه از تمامی طرف‌ها می‌خواهند که هیچ‌گونه اقدامی در تعارض با قانون بین‌المللی انجام ندهند تا امکان اجرای راه حل دو کشوری از بین نرود و همچنین دستیابی به فرصت تحقق صلح پایدار و عادلانه دشوارتر نشود.

در این بیانیه همچنین بر حق رژیم صهیونیستی برای حفظ امنیت خود تأکید شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، شامگاه سه‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی با تکرار وعده انتخاباتی خود اعلام کرد که پس از انتخابات کنست (پارلمان اسرائیل)، کرانه باختری، منطقه غور اردن و شمال دریای بحرالمیت را به اراضی اشغالی الحاق خواهد کرد.

وی افزود: الحاق تمامی شهرک‌ها و مناطق استراتژیک با موافقت آمریکا صورت خواهد گرفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی

منابع از شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان اعلام کرد تعدادی موشک از جنوب لبنان به سمت یک هدف صهیونیستی در عمق منطقه الجلیل غربی شلیک شد.

پیش از این منابع از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در غرب نهاریا و عکا در الجلیل الاعلی خبر داده بودند.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است
  • صدور بیانیه تکراری درباره میدان آرش هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است