Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار کوچکی نژاد به فوت سحر خدایاری اشاره کرد و گفت: در شرایطی که ما در یک جنگ نظامی، سیاسی و فرهنگی با استکبار هستیم، رسانه ها و خبرگزاری های ما باید مراقب باشند تا خوراک رسانه ای شبکه های معاند و غربی نشوند.

«جبار کوچکی نژاد» نماینده مردم رشت در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در پاسخ به سوالی درباره لزوم برخورد با "خبرآنلاین" به عنوان اولین رسانه ای که خبر دروغ دختر آبی را منتشر کرد، اظهار داشت: از این نوع حوادث در همه دنیا اتفاق می افتد؛ در شرایطی که ما در یک جنگ نظامی، سیاسی و فرهنگی با استکبار هستیم، رسانه ها و خبرگزاری های ما باید مراقب باشند تا خوراک رسانه ای شبکه های معاند و غربی نشوند، زیرا دشمن سعی می کند از هر عنوان و حادثه ای به نفع خودش بهره برداری های سیاسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: معتقدم پرداختن رسانه ها و همچنین برخی از نماینده های مجلس به رخدادهای این چنینی که صحت و سقم آن مشخص نشده، کار عاقلانه ای نیست؛ رسانه ها، همه مسئولین و مردم باید در این شرایط مراقبت های گفتاری و رفتاری را رعایت کنند تا دشمن از یک حادثه کوچک حادثه بزرگی بوجود نیاورد.

نماینده مردم رشت به لزوم ورود وزارت ارشاد و قوه قضائیه به این مسئله اشاره کرد گفت:به نظر من در این شرایط باید با رسانه هایی که جو عمومی کشور را متشنج می کنند بر اساس قانون برخورد شود.

کوچکی نژاد در پایان گفت: وزارت ارشاد، دستگاه های نظارتی و مسئولین ذیربط باید با رسانه های دروغ پراکن، افراد مجرم، متخلف، مقصر و همچنین اشخاصی که در این قضیه با دشمن همراهی کردند، برخورد قاطعی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود

سرهنگ سید ابوالضل موسوی پور روز سه‌شنبه در جریان جلسه ارتباط مردمی پلیس راهور در سامانه ۱۹۷ گفت: سامانه نظارتی دوربین‌های هوشمند از این پس تمامی تخلفات ساکن را در محدوده‌های مشخص شده شهر تهران به صورت هوشمند ثبت خواهند کرد.

به گفته او این سامانه به صورت بر خط و در کسری از ثانیه پیامک تخلف را برای راننده یا مالک خودرو مذکور ارسال خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: تا پایان خردادماه دوربین‌های نظارتی ترافیکی به کمک هوش مصنوعی تمام فرایند ثبت تخلفات و رسیدگی به آن را نیز در استان به صورت برخط اجرایی خواهد کرد.

پارک در محل ممنوعه، پارک دوبل و توقف در پیاده‌رو جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»