Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی دومین روز از مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ انجام شد و رقیبان آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، سجاد مردانی و سعید رجبی مشخص شدند. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از ساعت 4:30 بامداد (به وقت ایران) امروز (جمعه - 22 شهریورماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در "چیبا" ژاپن آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلامی فردا (شنبه - 23 شهریورماه) و در روز دوم، پیکارهای اوزان 58- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان پیگیری خواهد شد که آرمین هادی پور و فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم و سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن 80+ کیلوگرم تکواندوکاران کشورمان در این روز هستند.

صبح امروز (جمعه – 22 شهریورماه) قرعه کشی رقابت‌های روز دوم انجام و بر همین اساس 4 نماینده کشورمان حریفان رقیبان خود را شناختند.

فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم  در نخستین دیدار با "آدرین ویسنته" از اسپانیا قهرمان اروپا 2018 مبارزه می‌کند و در صورت برتری به مصاف "تای هون کیم" از کره جنوبی قهرمان بازی‌های آسیایی 2018، قهرمان آسیا 2018 و ... می‌رود. 

آرمین هادی‌پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن و در پایین جدول ابتدا با "لئون گلاسنویک" از کرواسی دیدار خواهد کرد و در صورت برتری باید برنده دیدار ترکیه و پرتغال را از پیش رو بردارد.

سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در اولین گام با "رافائیل آیوکائف" از روسیه مبارزه می‌کند؛ در دومین دیدار نیز باید برنده دیدار ترکیه و آمریکا را شکست دهد.

سعید رجبی در همین وزن و پایین جدول نیز در نخستین گام به مصاف "کارلوس سانسورس" از مکزیک نایب قهرمان جهان 2019 می‌رود و در ادامه "کیو دون این" از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، قهرمان آسیا 2018 و .... را پیش‌رو دارد.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 4:30 تا 8:30 و رقابت های مرحله یک هشتم و یک چهارم از ساعت 9:30 تا 12:30 انجام خواهد شد؛ دیدارهای مرحله نیمه نهایی و فینال نیز از ساعت 14 تا 17 پیگیری می شود.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

جمعه، آغاز مبارزات بهترین‌های تکواندو جهان در مرحله دوم مسابقات گرندپری 2019

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران سعید رجبی آرمین هادی‌پور فرزان عاشورزاده سجاد مردانی مسابقات گرندپری تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران سعید رجبی آرمین هادی پور فرزان عاشورزاده سجاد مردانی مسابقات گرندپری تکواندو تکواندو ایران سعید رجبی آرمین هادی پور فرزان عاشورزاده سجاد مردانی مسابقات گرندپری تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی که به میزبانی استان همدان برگزار شد دختران غیور مازندرانی در رده نوجوانان با کسب ۳ طلا و ۲ نقره بر سکوی نخست ایستادند، همچنین رده بزرگسالان با درخشش و قهرمانی دختران مازنی همراه بود که حاصل آن ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز بود، مازنی‌ها در رده زیر ۲۱ سال هم با کسب ۱ طلا،۲ نقره و ۱برنز نایب قهرمان این رقابت شدند.

نتایج دختران مازندرانی در رقابت‌های کاراته بانوان کشور و انتخابی تیم‌های ملی:

رده نوجوانان:
نگین مهرعلی تبار طلای منهای ۵۴ کیلوگرم
روجا شاهرخی نقره منهای ۶۱ کیلوگرم
مریم گرزین طلا و فاطمه شعبانی نقره به اضافه ۶۱ کیلوگرم


رده جوانان:
هستی گراییلی طلای منهای ۴۷ کیلوگرم
مهلا صداقت و فاطمه عابدی برنز به اضافه ۶۶ کیلوگرم

رده زیر ۲۱ سال:
نقره ستاره زارعی در منهای ۵۰ کیلوگرم
برنز بیوسا ایمانی در منهای ۵۵ کیلوگرم
هانا حسین پور طلای منهای ۶۸ کیلوگرم
حنانه صالحی نقره به اضافه ۶۸ کیلوگرم


رده بزرگسالان:
طلای معصومه محسنیان و نقره ستاره زارعی در منهای ۵۰ کیلوگرم
برنز فاطمه شجاعی در منهای ۶۱ کیلوگرم
طلای مبینا کاویانی و برنز‌های کیمیا یوسفی و هانا حسین پور در منهای ۶۸ کیلوگرم
نقره حنانه صالحی و برنز فاطمه زهرا گلبندی در به اضافه ۶۸ کیلوگرم

دیگر خبرها

  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد