Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:31:52 GMT

بازدیدهای سرلشکر باقری در پایگاه دریایی شانگهای

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۱۵۸۵

بازدیدهای سرلشکر باقری در پایگاه دریایی شانگهای

سرلشکر «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به دعوت همتای چینی خود به این کشور سفر کرده است صبح امروز جمعه از پایگاه دریایی منطقه شانگهای بازدید کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در این بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با حضور در پایگاه دریایی شانگهای مورد استقبال «سرهنگ یائو» سرهنگ ارشد دریایی، فرمانده و کارکنان این پایگاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید سرلشکر باقری از پایگاه دریایی منطقه شانگهای

سرلشکر باقری در جریان این بازدید از تجهیزات و شناورهای این پایگاه دریایی بازدید کرد.

سرلشکر «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه‌های سفر به جمهوری خلق چین عصر روز پنجشنبه وارد شانگهای شد و مورد استقبال مقامات عالیرتبه نظامی این شهر قرار گرفت.

در ادامه سرلشکر باقری و هیات همراه در ضیافت شامی که توسط فرمانده نظامی شانگهای تدارک دیده شده بود شرکت کردند.

سرلشکر باقری روز چهارشنبه به منظور سفری سه روزه وارد پکن شد، دیدار با رییس ستاد مشترک ارتش چین، معاون کمیسیون نظامی این کشور که جانشین فرمانده کل قوا محسوب می شود، دیدار با رییس دانشگاه دفاع ملی چین و سخنرانی در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه از جمله برنامه های سفر سرلشکر باقری به پکن بود.

دیدار با مقامات عالی رتبه نظامی جمهوری خلق چین، بررسی تحولات منطقه، تعمیق روابط دو جانبه دفاعی و گسترش همکاری ها از مهمترین اهداف سفر سرلشکر باقری به چین است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سرلشکر باقری ستادکل نیروهای مسلح شانگهای پایگاه دریایی بازدید عکس سامانه سماح ماه محرم زیارت عاشورا جان بولتون مقتدی صدر سحر خدایاری مایکل شوماخر روز سینما کاروان اسرا نفتکش آدریان دریا شفافیت آرای نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

 سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه‌های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دو روزه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم