Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@23:39:17 GMT

سریال‌های جدید در راه تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۲۱۵۰

 با پایان یافتن دهه اول ماه محرم، نمایش برخی سریال‌ها به پایان رسید و در هفته پیش رو پخش سه سریال جدید از رسانه ملی آغاز می‌شود.

نمایش فصل سوم سریال تلویزیونی «ستایش» از امشب جمعه آغاز خواهد شد. این سریال هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. باز پخش این مجموعه ۳۰ قسمتی نیز یک و نیم بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴ و ۳۰ بعد از ظهر روز بعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال محرمی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام هم از فردا شنبه (۲۳ شهریور) روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. علاقه‌مندان به سریال‌های تلویزیونی می‌توانند بازپخش این سریال را در ساعت‌های ۱۲:۰۰، ۱۶:۱۵ و ۱:۳۰ بامداد روز بعد مشاهده کنند.

«ترور خاموش» هم عنوان سریال جدید شبکه یک سیماست که از امشب ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود. این سریال به کارگردانی احمد معظمی است و با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید شده است. باز پخش این سریال حوالی ساعت ۱۵:۳۰ روز بعد خواهد بود.

* شبکه خبر

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹:۰۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و ناتینگهام فارست

لیگ برتر انگلیس (ناتینگهام فارست - منچسترسیتی) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748668

دیگر خبرها

  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون