Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به امنیت پایدار در مرزهای کشور گفت: امنیت امروز مرزهای ایران اسلامی مرهون تلاش شبانه روزی سربازان و مرزداران است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، حجت الاسلام و المسلمین "حاج سید علیرضا عبادی"  در بازدید از نوار مرزی ماهیرود در جمع مرزبانان اظهار داشت: این دنیا برای انسان تنها یک گذرگاه محسوب می‌شود که می‌توان از آن به عنوان عالم تضاد یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این دنیا هر چیزی ضدی دارد، افزود: چرایی این موضوع به حکمت خداوند برمی‌گردد اما به صورت اجمالی باید توجه داشت که تضاد، لازمه تکامل انسان است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خیر، شر، حق و باطل از نمونه‌های تضاد در عالم آفرینش است، تصریح کرد: در فرهنگ انسانی نیز می‌توان مصداق‌هایی از تضاد پیدا کرد و از این تضاد برای رسیدن به تکامل و رشد جامعه بشری بهره گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: در مقابل فرهنگ انبیاء که دعوت به علم، عقل، اندیشه و حکمت است ابوجهل‌هایی همواره بر ضد آن ها عمل کرده‌اندبنابراین باید برای حفظ فرهنگ انبیا الهی جهاد کنیم؛ همه خیرها به وسیله جهاد و ایثار حفظ شده اند که باید در مقابل ستمگران و ظالمان به کار گرفته شود و جز این راهی برای ما وجود ندارد.
امام جمعه بیرجند عنوان کرد: وقتی دشمن ما پایبندی به هیچ اصل عقلی، اخلاقی و قانونی ندارد، چاره‌ای جز سخن گفتن با زبان قدرت و جهاد با او وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در گذشته صهیونیست‌ها همواره سخن از سرزمین نیل تا فرات می‌زدند، گفت: وقتی صهیونیست‌ها با مقاومت رو به رو شدند به ناچار به دور خود دیواری کشیده و از آن سخن فاصله گرفتند و امروز آمریکا هم با حسرت بیان می‌کند که علی‌رغم هزینه هایی که کرده مجبور به خارج شدن از سوریه و عراق شده که این اتفاق با مجاهدت جوانان جبهه مقاومت میسر شد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: زمانی توطئه‌های بیگانه، داعش و گروهک‌های تروریستی دیگر را در قالب های مختلف وارد عراق و سوریه کردند و گفتند که این دو کشور چند روز دیگر نابود می شوند، اما مقاومت باعث شد که نه تنها ساقط نشوند بلکه ارباب داعشی ها نیز مجبور به ترک منطقه شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در ائتلاف سعودی که آمریکا، انگلیس و فرانسه حرف اول را می زنند، این عرب های مرتجع به عنوان نوکر غرب به یمن حمله کردند، اما مقاومت و جهاد باعث شد که همه آن ها به خاک ذلت بنشینند.
وی با اشاره به امنیت پایدار مرزهای کشور خاطرنشان کرد: امنیت امروز مرزهای ایران اسلامی مرهون تلاش های شبانه روزی شما سربازان و مرزداران است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امنیت مرز تلاش سربازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی

منابع خبری امروز (پنجشنبه) اعلام کردند نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان یکی از اعضای نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش ایسنا، منابع اعلام کردند «عمر ابو الفول» از اعضای نیروهای مقاومت گردان‌های طولکرم در خودروی شخصی خود به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در ورودی اردوگاه «طولکرم» واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

براساس گزارش الجزیره، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای، این اقدام نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین را به شدت محکوم کردند.

در همین رابطه، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه خود اعلام کرد تعقیب نیروهای مقاومت در کرانه باختری توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به‌منزله یک اقدام ننگین و خیانت ملی و تنها در راستای خدمت‌رسانی به رژیم اشغالگر بوده است.

این جنبش در بیانیه خود خواستار وحدت و یکپارچگی تمامی ملت فلسطین در مقابله با اقدامات غیرقانونی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان و در برابر ابزارهای فتنه و هرج و مرج شد و بر لزوم وحدت تلاش‌ها برای مقابله با رژیم اشغالگر و جنایت‌های شهرک‌نشینان صهیونیست علیه اراضی و مقدسات فلسطین تاکید کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که این جنایت در راستای خوش خدمتی به دشمن صهیونیستی و نیز در راستای تحقق اهداف آن در تعقیب و نابودی مجاهدان فلسطینی رخ داده است. در این بیانیه همچنین آمده است تیراندازی مستقیم به سمت رزمنده گردان طولکرم نشان می‌دهد که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان، این رزمنده فلسطینی را عامدانه مورد هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • ترقی دانش کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است