Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@23:27:03 GMT

برگزاری پنجمین دوره تربیت مربی حفظ قرآن در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۲۲۹۰

برگزاری پنجمین دوره تربیت مربی حفظ قرآن در کرمانشاه

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، مسئل اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری پنجمین دوره تربیت مربی حفظ قرآن در کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: این دوره باحضور 32 نفر از مربیان حفظ قرآن در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
مسئل اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: این دوره آموزشی با رویکرد تکمیل چرخه حفظ قرآن کریم و با هدف توانمندی مربیان این رشته در انتقال تجارب خود به قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: جذب حداکثری جامعه به سمت رشته‌های مختلف قرآنی از جمله حفظ قرآن کریم از اهداف دیگری است که این دوره آموزشی دنبال می‌کند چراکه معتقدیم خروجی این دوره آموزشی در تربیت مربیان توانمند منجر به جذب قرآن‌آموزان به رشته‌ای تخصصی چون حفظ خواهد بود.
وی گفت: در نهایت تنها هدف از برگزاری این دوره‌های تخصصی فراگیر شدن انس و الفت با مفاهیم قرآنی و زندگی جامعه با قرآن کریم است.
مسئل اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: این دوره از 23 شهریورماه در مجتمع فرهنگی – قرآنی آل‌آقا باحضور اساتیدی از شهر مقدس قم و استاد هاشمی‌نژاد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی برگزاری دوره تربیت مربی حفظ حجت الاسلام میرزایی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران