Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی را به افراد منحرف از راه رهبر معظم انقلاب ندهید زیرا این افراد باعث نابودی جامعه و انقلاب می‌شوند. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: از همه مردم ایران به‌ویژه مردم ولایت‌مدار گیلان بابت ایستادگی و مقاومت دربرابر فشارهای دشمنان و تورم و عزاداری باشکوه آنان در ایام محرم قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نذورات مردم در زمان گرانی بسیار ارزشمند است گفت: این امر نشان‌دهنده فهم دینی و علاقه مردم به اهل بیت(ع) است و حضور باشکوه مردم گیلان به‌ویژه در رشت در روز تاسوعا و عاشورا و عزاداری منظم آنها ستودنی است.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه "سیدحسن نصرالله" از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تصریح کرد: سخنان عاقلانه و هوشمندانه و زیبای او خطاب به رهبر معظم انقلاب از این پس شعار دنیای اسلام می‌شود و وجود چنین انسان‌های آزاده‌ای افتخارآمیز است.

امام جمعه رشت: پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی عامل عزت کشور استامام جمعه رشت: شهدا بهترین الگو برای حیات و اقتدار جامعه هستندامام جمعه رشت: نیروهای مسلح کشور مقتدرانه دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند‌

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه پادشاهان در طول تاریخ ایران چیزی جز نکبت و ذلت برای ملت نداشتند افزود: عرض ارادت رهبران کشورهای اسلامی به مقام معظم رهبری افتخارآمیز است و ما نیز به ایشان عرض می‌کنیم که فدایی او هستیم و تا جان در بدن داریم به‌هیچ وجه از حمایت ایشان دست بر نمی‌داریم.

آیت‌الله فلاحتی با توصیه به مردم مبنی بر سپردن زمام امور سیاسی به کسانی که به راه امام(ره) و مقام مقام معظم رهبری توجه داشته باشند بیان کرد: مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی را به افراد منحرف از راه رهبر معظم انقلاب ندهید زیرا این افراد باعث نابودی جامعه و انقلاب می‌شوند.

امام جمعه رشت افزود: انزجار خود را از دولت‌های هند و نیجریه اعلام می‌کنیم زیرا عزاداران حسینی را به خاک و خون کشیدند و از وزارت خارجه جمهوری اسلامی می‌خواهیم که در برابر این اقدام اعلام موضع کنند زیرا مسلمانان دنیا به ما چشم امید دارند.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به حوادث تلخ تاریخ تصریح کرد: صدام قرارداد 1995 را یک‌طرفه پاره کرد و سه روز بعد به ایران حمله کرد اما ملت ایران 8 سال در برابر دشمن غاصب جهانی عزتمندانه مقاومت کردند و الگوی سایر ملت‌ها شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به قرارداد ننگین میان مصر و اسرائیل در سال 1978 عنوان داشت: هنوز ملت مسلمان تاوان این قرارداد ننگین را می‌دهند و امیدواریم به‌زودی طبق گفته مقام معظم رهبری شاهد نابودی این رژیم غاصب و جعلی باشیم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان افزود: برای تربیت انسان باید از موعظه استفاده کرد و موعظه به معنای متذکر کردن شخص به چیزی که موجب اصلاح او می‌شود، است و انسان باید چیزهایی که موجب رقت قلب می‌شود را به افراد دیگر متذکر شود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه طبق علم کلام همه انسان‌ها از ظلم تنفر دارند و به عدالت علاقمند هستند بیان داشت: همه مردم از نظام ظلم اجتناب می‌کنند البته عدالت مدنظر غیرمسلمانان مربو‌ط به زندگی دنیوی است اما گرایش به عدالت اجتماعی در همه جوامع دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موعظه باعث می‌شود انسان به خوبی‌ها میل پیدا کند عنوان کرد: خداوند بزرگ‌ترین رسالت پیامبران را موعظه انسان می‌داند و انسان نیز طبعاً موعظه را راحت‌تر از امر و نهی قبول می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: انسان باید دلسوز بودن واعظ را باور کند تا به صحبت‌های او گوش دهد زیرا انسان در مقابل امر و نهی مقاومت می‌کند لذا شیوه تربیتی پیامبران موعظه بوده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه پیامبر(ص) با موعظه احکام اسلامی را به مردم انتقال می‌داد ابراز داشت: خداوند در قرآن از پیامبر(ص) می‌خواهد که با زیباترین روش و با حکمت مردم را به خوبی‌ها دعوت کند و حکمت در اصطلاح به‌معنای تشخیص عالمانه مسائل و سپس گوشزد کردن آن به مردم است.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه گفت: کارآفرین و کارگر، دو بال حرکت اقتصاد و تولید هستند و در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایگاه این دو در عرصه تولید، توجه واقعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری _شنبه هشتم فروردین_ در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و جمعی از کارگران و کارفرمایان نمونه با اشاره به اینکه جامعه ما حکم یک خانواده را دارد که هرکدام از ما در عرصه‌های مختلف مشغول ایفای نقش برای اعتلای آن هستیم، اظهار کرد: خانواده‌ای هستیم که از سوی مستکبران عالم تحت تحریم بی‌سابقه‌ای قرار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه به فضل خدا و اتکا به نیروی انسانی خودمان کار را شروع کردیم و امروز تبدیل به یکی از قدرت‌های اقتصادی منطقه شده‌ایم، افزود: تنها کشوری هستیم که پرچم توحید، آزادگی و استقلال را در دنیا بلند کرده‌ایم، تحت تأثیر نظام فاسد سرمایه‌داری قرار نگرفتیم و باعزت روی پای خودمان ایستاده‌ایم.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه خداوند متعال اراده فرموده است که این انقلاب و این ملت را زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت قرار دهد، خاطرنشان کرد: امروز پیام انقلاب اسلامی عالم‌گیر شده است و آمریکای مستکبر که از اوایل انقلاب تحریم را علیه ما شروع کرد، در کشورش مبتلابه خیزش عمومی در همه اقشار جامعه به ویژه دانشگاه‌ها شده است.

حجت‌الاسلام غفوری لحظه‌لحظه تلاش‌ها و کوشش‌هایی که در عرصه کارگری و کارفرمایی در سال‌های بعد از انقلاب صورت گرفته است را عبادت دانست و ادامه داد: دنیا به نیروی کار و کارگر به چشم یک ابزار نگاه می‌کند و تا حدی برای او احترام قائل می‌شود که منافع نظام سرمایه‌داری را تأمین کند، اما در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نیروی انسانی به‌عنوان زیربنا و اساس کار نگاه می‌شود و به شخصیت، کرامت انسانی جایگاه او در عرصه تولید، توجهی واقعی می‌شود.

وی اضافه کرد: کارآفرین و کارگر، دو بال حرکت اقتصاد و تولید هستند که اگر باهم حرکت کنند، پرواز شکل می‌گیرد. دلسوزی این دو مجموعه برای یکدیگر، اوج اعتلای این ملت است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌) در بحث جهش تولید که در هر منطقه و هر استانی لازم است مسئولان بررسی کنند که با توجه به اقتضائات منطقه، چه اقداماتی انجام شود تا جهش تولید شکل بگیرد، عنوان کرد: نیاز است مسئولان استان با توجه به زیست‌بوم استان کرمانشاه برای اقتضائات نیروی انسانی و سرمایه‌های خدادادی که در این استان وجود دارد، هم‌فکری کنند تا هم رونق اقتصادی را به ارمغان بیاورد و هم نرخ بیکاری را به صفر برساند.

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به لزوم تسریع و تسهیل کار تولیدکنندگان، تأکید کرد: موارد متعددی از تولیدکنندگان را ملاقات کردم که از موانع موجود در بروکراسی اداری گلایه‌مند بودند؛ بنابراین بنده در ابتدای سال، در خطبه‌های نماز جمعه، به مسئولان تأکید کردم در صورتی که یکی از مسئولان در ادارات برای تولید کننده و روند تولید مشکلی ایجاد کند، بنده در نماز جمعه او را به مردم معرفی خواهم کرد.

کد خبر 748579

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند