Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نمازجمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) از حضور باشکوه و با بصیرت مردم در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان قدردانی کرد، اظهار کرد: با توجه به گرانی‌ها در سطح جامعه دادن نذری نشان دهنده فهم دینی و ارادت مردم به اهل بیت (ع) است.

وی در ادامه به سخنان سید حسن نصرالله در روز عاشورا و حمایت از انقلاب اسلامی و رهبر معظم، افزود: سخن زیبا ایشان مبنی بر «ماترکناک یا بن الحسین» به شعار مهم این روزهای جهان اسلام تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله فلاحتی با تأکید بر تربیت اسلامی و اهمیت توجه به آن، تصریح کرد: برای تربیت انسان باید از موعظه استفاده کرد که این به معنای متذکر شدن به شخص در زمینه موضوعی که زمینه اصلاح فراهم شود، است.

امام جمعه رشت ادامه داد: از همین رو خداوند برای موعظه انسان‌های پیامبران را برگزید تا با لسان زیبا انسان را از بدی دور و به سمت خوبی‌ و سعادت هدایت کنند زیرا انسان‌ها موعظه را راخت‌تر از امر و نهی قبول می کنند.

وی با اشاره به اینکه همه انسان علاقه‌مند به عدالت هستند، افزود: البته معنای عدالت در میان مسلمانان و غیر مسلمانان متفاوت است اما گرایش به عدالت اجتماعی در همه جوامع وجود دارد.

امام جمعه رشت علاقه و ارادت رهبران جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی به رهبر معظم انقلاب را بعد از گذشته تاریک و ننگین پادشاه در ایران مایه افتخار و مباهات عنوان و کرد و گفت: ملت ایران نیز به رهبر معظم انقلاب می گویند تا جان در بدن دارند پشتیبان رهبری بوده و دست از حمایت ایشان برنمی دارند.

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت مردم در انتخاب مسولان، تصریح کرد: نباید زمام امور و مسئولیت‌های در حکومت اسلامی به دست افرادی منحرف از مسیر رهبری سپرده شود زیرا برای انقلاب خسران به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته در هندوستان و نیجریه و سرکوب عزاداران حسینی، بیان کرد: ما انزجار خود را از دولت‌های این کشورها اعلام کرده و خواستار اقدام لازم از سوی وزارت امور خارجه هستیم.

وی به قرار داد ننگین مصر با رژیم صهیونیستی نیز اشاره و با بیان اینکه هنوز مسلمانان تاوان این اقدام ننگین مصر را پس می دهند، اظهار کرد: امیدواریم به گفته رهبر معظم انقلاب در آینده نزدیک شاهد نابودی رژیم جنایاتکار صهیونیستی باشیم.

کد خبر 4716627

منبع: مهر

کلیدواژه: رسول فلاحتی خطبه های نماز جمعه رشت ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام اربعین حسینی شهرکرد گرگان ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا خرم آباد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟

سردار محمد شیرازی، رئیس دفتر نظامی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سردار مجاهد شهید محمدرضا زاهدی به بیان خاطراتی از شهید راه قدس پرداخت.

کد خبر 750672

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب