Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@05:23:18 GMT

نابودی اریکه ظلم و ستم خواست نهایی جهان اسلام است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۳۰۱

نابودی اریکه ظلم و ستم خواست نهایی جهان اسلام است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: آمریکا برای حضور و نقش آفرینی در منطقه، اول واکنش ما را می سنجد که اگر سست و متزلزل و سازشکار باشیم اقدام به غارت ثروت های ما کند اما اگر بداند ما شیطنت و دشمنی آن را درک کرده ایم جرات چنین کاری را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امام در سال ۴۲ فرمودند که آمریکا بدتر از شوروی و شوروی بدتر از انگلیس و هرکدام یکی بدتر از دیگری هستند اما امروز عده ای ساده لوحانه بین آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی تفاوت قائل هستند  و اینها همان هایی هستند که قرآن کریم درباره شان می فرماید چشم، گوش و زبان آنها از درک حقیقت کور، کر و لال است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر اسراییل بخواهد کوچکترین اقدامی کند حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می کنیم اما از این گروه کور و کر هیچ صدایی در مقابله با استکبار و اسراییل برنیامد.

وی با تاکید بر اینکه فناوری ایران در ساخت پهپاد و توان و جرات استفاده از آن، لرزه بر جان دشمن انداخته گفت:ما می‌گوییم آمریکا فروخواهد پاشید آنگاه آنها جان بولتون را برکنار می کنند در حالی که خواسته ما نابودی کامل استکبار و ظلم است که خداوند نیز در قرآن کریم وعده داده بساط باطل برچیده شده و در نهایت عزت و اقتدار نصیب مسلمانان و حق طلبان می شود.

وی با بیان اینکه حماسه عاشورای امام حسین(ع) درس ها و آموزه های بزرگی برای امروز حاکمان دارد، گفت: همانطور که در کربلا کفر و نفاق نمی گذاشت دشمنان ایشان حق را درک کنند امروز نیز عده ای به خاطر نفاق خود نمی توانند به درک درستی از حقیقت برسند.

خطیب جمعه قزوین یادآور شد: امروز ترامپ سیلی پشت سیلی از مقاومت اسلامی، رهبر نظام جمهوری اسلامی و ملت های یمن، لبنان، نیجریه و سوریه و بسیاری دیگر از کشورهای مظلوم می خورد.

آیت الله عابدینی در بخش دیگری از خطبه ها به برپایی مراسم عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) اشاره کرد و گفت:باید خداوند را برای برگزاری باشکوه این مراسم ها در داخل و خارج از مرزهای کشور توسط مسلمانان و حتی پیروان سایر ادیان شاکر باشیم.

وی در همین راستا از ائمه جماعات، وعاظ و مداحان جهت سخنرانی ها و مطالب عالمانه و سنجیده در اینگونه مراسم  تقدیر کرد و افزود: امسال برای اولین بار نماز تاسوعا نیز به جماعت اقامه شد و نماز ظهر عاشورا نیز با انسجام و انضباط بیشتری برگزار شد.

امام جمعه قزوین همچنین فرارسیدن سالروز درگذشت استاد محمدحسین بهجت تبریزی متخلص  به شهریار را نیز به عنوان شاعر بزرگ اهل بیت و بسیجی گرامی داشت.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند.

سردار محمدرضا آهنگر رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در این مراسم گفت: ریشه رژیم صهیونسیتی بر جنگ و جنایت و نسل کشی بنا شده است.

وی افزود: سردمداران اصلی رژیم صهیونسیتی از ثروتمندترین و بانفوذترین افرادی هستند که تمام قدرت و اقتصاد آمریکا در دست آنان است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، ترور و آدم کشی را مهمترین خصوصیت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: این افراد حتی به تعدادی از رییس جمهوران آمریکا نیز رحم نکردند.

سردار آهنگر ایستادگی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونسیتی را دستاورد عظیمی برای این جبهه برشمرد و گفت: جبهه مقاومت تمام معادلات رژیم صهیونسیتی را بر هم زد و امروز اسرائیل از اقتدار و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت شوکه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است