Web Analytics Made Easy - Statcounter

با همکاری و برنامه‌ریزی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر ویژه‌برنامه کودکان عاشورایی در قالب، قصه، عزاداری، نقاشی و سینه‌زنی در بوشهر برگزار شد. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، به مناسبت ایام ماه محرم ظهر امروز برنامه‌‌ای با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر ویژه کودکان عاشورایی بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه که در خانه بازی عروسک این سازمان برگزار شد برنامه متعدد ویژه کودکان به مناسبت شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان برگزار و کودکان عزاداری کردند.

 در این برنامه معنوی، کودکان با نقاشی و رنگ‌آمیزی عاشورایی با فرهنگ عاشورا و رشادت‌های شهدای دشت کربلا آشنا شدند.

 برنامه قصه گویی در آشنایی کودکان با واقعه عاشورا، عزاداری، سینه زنی همراه با مداحی از دیگر برنامه خانه بازی کودکان عاشورایی بوشهر بود.

عزاداری شب دوازدهم محرم جوانان بوشهری+تصاویر مقتل‌خوانی شهدای دشت کربلا در بوشهر برگزار شد بوشهر در روز عاشورا تجلی‌گاه شور حسینی + فیلم

در ایام ماه محرم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر ویژه برنامه‌هایی برای رده‌های مختلف سنی در میدان‌های اصلی و معابر گوناگون اجراء کرده که مورد استقبال مردم عاشورایی بوشهر قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران روایان و هادیان اثرگذار جامعه هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تقارن چندین مناسبت در هفته عقیدتی و سیاسی بیان کرد: تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری بازنگری و واکاوی شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری نیاز ضرورت مدار جامعه امروز است، گفت: بازنگری اندیشه‌های استاد مطهری در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.
به گفته وی الگوپذیری از تفکرات شهید مطهری گستره اش در جامعه بشری معنا پیدا می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استاد مطهری پرورش یافته مکتب اسلام و قرآن است، گفت: استاد مطهری در دوران کم طول زندگی اش با بسیاری از کج روی‌ها مقابله کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پیام‌های هفته عقیدتی سیاسی اضافه کرد: پیوند فرهنگ با معنویت و تبعیت از ولایت فقیه پیام مهم هفته عقیدتی سیاسی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان پرداخت و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری ویژه برنامه این هفته است.

وی از برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع عبد صالح، برپایی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب‌های استاد مطهری، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از فعالین عقیدتی سیاسی، تجلیل خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای معلم، نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین و غزه و نواخته شدن زنگ سپاس از معلم بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 6088393

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • سازمان جهانی غذا: کودکان غزه دچار سوتغذیه شده‌اند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود