Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعید آذری در نشست با اعضای کانون هواداران فولاد با بیان این که هدف باشگاه فولاد اتحاد است، اظهار کرد: هر قومیتی که وارد ورزشگاه شهدای فولاد شود برای ما قابل احترام و قدمش روی چشمان ما جای دارد. همه ما یک مشت هستیم و این مشت هیچ وقت نباید گشوده شود چرا که رمز موفقیت و پیروزی ما اتحاد و همدلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه فوق العاده برای من مهم بود زیرا نشست با شما برای من که از ارکان اصلی باشگاه هستید و یار دوازدهم تیم محسوب می شوید، اهمیت بالایی دارد.

وی بیان کرد: در هر باشگاهی که فعالیت داشته ام، رابطه ام با هواداران خوب بوده است. خیلی خوشحالم که این جلسه در ایام محرم برگزار شد و ان شاءالله برکات این ماه شامل حال ما نیز شود. باشگاه فولاد، ساختار بی همتایی دارد ولی باید سازماندهی شود. من تنها دو نفر را با خودم از اصفهان به اهواز آوردم که سال ها است با من کار می کنند و مورد اعتماد من هستند. من مدیری هستم که به اعضای باشگاه اعتماد دارم و با همین تیم نیز کار می کنم.

آذری ادامه داد: من مدیری هستم که مانند سایر مدیران یک مینی بوس آدم با خود نمی آورم و به اعضای باشگاه اعتماد دارم و با همین تیم نیز کار می کنم. (این بخش از صحبت های آذری دقایقی بعد از رسانه باشگاه فولاد حذف شد)

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: کار زیادی در باشگاه وجود دارد که باید با کمک هم انجام دهیم. خواهش من این است فقط رسانه رسمی باشگاه را دنبال کنید تا در جریان اخبار صحیح و دقیق باشگاه و تیم قرار بگیرید و تحت تاثیر اخبار نادرست فضای مجازی قرار نگیرید.

وی با بیان این که مدیرعامل شرکت، هواداران، امکانات باشگاه و ... مولفه های پیروزی تیم فولاد هستند، افزود: تیم ما کار زیادی دارد و جواد نکونام و تیمش به زمان نیاز دارند. خوشحالم مدیرعامل باشگاهی هستم که مربی آن نکونام است. در کادر فنی، دو مربی معروف اسپانیایی و دو مربی خوزستانی هست که به همراه دیگر همکاران جواد نکونام مشغول به فعالیت هستند.

آذری گفت: باشگاه فولاد بهترین هواداران را دارد و باید یک جای آبرومند و خوب را برای کانون هواداران باشگاه آماده کنیم تا بتوانند به راحتی کارهای خود را انجام دهند. هر کسی که بخواهد با من صحبت کند، درب دفتر من به روی او باز است.

وی با بیان این که پای تیم و مربی باید ایستاد و هر وقت احساس کنم هواداران از ماندن من ناراحت هستند یا این که به تیم تحمیل شده ام از کسی ناراحت نمی شوم و می روم، عنوان کرد: باید اصول همدیگر را رعایت کنیم و حول یک محور کار کنیم. اتحاد، اتحاد و اتحاد رمز موفقیت ما است.

کد خبر 4717085 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید آذری تیم فوتبال فولاد خوزستان جواد نکونام تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی بسکتبال جام جهانی بسکتبال مارک ویلموتس کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران تکواندو آندره استراماچونی کشتی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد که در حاشیه این تمرین، تعدادی از پیشکسوتان این تیم و ستاره های سالهای دور و نزدیک آبی ها از جمله بهتاش فریبا، رضا رجبی، عباس سرخاب، حمید بابازاده، علی اکبریان، کامیار کاردار، امیرحسین صادقی و داوود حقدوست راهی کمپ حجازی شده بودند.

امروز نیز دو چهره آشنا و ستاره های دور و نزدیک استقلال در کمپ حجازی حضور یافتند. علیرضا واحدی نیکبخت و مهدی فنونی زاده پیشکسوتان این تیم، ساعتی را در کنار جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب گذراندند.

در ادامه نیکبخت از حضور آتیلا حجازی فرزند ستاره فراموش نشدنی باشگاه استقلال بعنوان سرپرست جدید این باشگاه ابراز خشنودی کرد و گفت با کادرفنی فعلی قهرمانی در پایان فصل دور از دسترس نیست و موضوعی که پس از فصلی پر فراز و نشیب هواداران را شاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد