Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:23:07 GMT

پیام هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع)جاری است

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۳۶۷۴

پیام هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع)جاری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام مهدی طائب،رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم، با بیان اینکه زمانی که حسین (ع) درعاشورا گفت هل من ناصر ینصرنی این عبارت را برای تاریخ گفت و ما باید ببینیم برای آن چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، اظهار کرد: ما برای کربلایی‌ها نمی‌توانیم کاری کنیم و امروز حسینی نیست که یاری اش کنیم تا شهید نشود و امروز باید راه و مسیر حسین (ع) را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خدا گفت اگر به من و پیامبرم دست بیعت دادید به علی (ع) بعد از من دست بیعت بدهید. پس از امام علی (ع) عاقبت چه می‌شود، زمین که نمی‌شود بی، ولی باشد پس امام حسن (ع)، ولی بود و همینطور ادامه پیدا کرد تا امروز که، ولی بقیه الله (عج) است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه پیام هل من ناصر ینصرنیامروز هم جاری است گفت: در زمان امام سجاد (ع) گلایه کردند که چرا جهاد نمی‌کنید که ایشان شرایط جهاد را طبق قرآن بیان کردند که افرادی در جامعه نیستند که صفات شایسته جهاد را داشته باشند.

وی با اشاره به عبارت مع امام منصور در زیارت عاشورا افزود: منصور در زیارت عاشورا ناظر به هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) است و، اما منصور از نظر ما است؛ انقلاب ما فراخوان به همین مساله بود.

انتهای پیام/ش

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فعالیت ستاد اربعین دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه در سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدرضا حسینی اظهار  داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی سالیان اخیر پذیرای خیل عظیم زائران پاکستانی اربعین حسینی است که وظیفه داریم به نحو مطلوب شرایط را برای استقبال از زائران امام حسین(ع) فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تشکیل قرارگاه مرکزی اربعین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برنامه‌ریزی برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در چند نقطه کشور، اقدامات خوبی صورت گرفت که در سال جاری تقویت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در فرصت محدود باقیمانده، دستگاه‌های تابعه وزارتخانه باید در قالب ستاد اربعین فعالیت خود را آغاز و نسبت به اتخاذ شرایط مطلوب برای میزبانی هرچه بهتر از زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) اقدام کنند.

حسینی گفت: نشر و گسترش معارف امام حسین(ع) در سراسر گیتی وظیفه تک تک محبین و علاقمندان به مکتب اهل بیت علیهم السلام است که میزبانی شایسته از زوار ابا عبدالله و تسهیل شرایط برای زیارت از جمله راه‌های گسترش معرفت حسینی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد