Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:18:41 GMT

بیمارستان شریعتی بندرعباس آذرماه امسال تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۴۳۹۵

بیمارستان شریعتی بندرعباس آذرماه امسال تکمیل می‌شود

استاندار هرمزگان بر لزوم تکمیل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شریعتی بندرعباس تا آذرماه امسال تاکید کرد. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی بعد از ظهر امروز پس از بازدید از پروژه ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شریعتی بندرعباس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در این بازدید بر تکمیل این بیمارستان تا زمان مقرر در آذرماه امسال تاکید و به معاون عمرانی استانداری هرمزگان دستور داده شد تا پیگیری لازم جهت تکمیل این پروژه مهم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پروژه ساخت بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی شریعتی بندرعباس از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و در مرحله نازک کاری قرار دارد.

استاندار هرمزگان افزود: به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای پیگیری تخصیص و جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری برای این پروژه دستورات لازم صادر شده است.

همدان| الکترونیکی شدن مدیریت بیمارستان‌ها اولویت سازمان تأمین اجتماعی استهمدان| جذب پزشکان متخصص از نیازهای اساسی بیمارستان‌های ملایر استبخش فوق تخصصی کودکان بیمارستان امیرالمؤمنین سمنان به بهره‌برداری رسید

همتی تصریح کرد: هزینه‌های ساخت این بیمارستان از محل کمک‌های طرح تحول سلامت از وزارت بهداشت، منابع داخلی دانشگاه علوم پزشکی استان مصوبات سفر ریاست جمهوری و کمک‌های استانداری تامین می‌شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت‌های درمان از موضوعات مهم در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم هرمزگان است که باید مسئولان اهتمام ویژه‌ای در این جهت داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R7558/P/S1433,6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟

رئیس بیمارستان شریعتی درگشت یک پزشک این مرکز را تسلیت گفت.   به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته (۶ اردیبهشت) رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.   احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»   بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت،   او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند ، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است. شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آنها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»   به گزارش خبرآنلاین، سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.   سمیرا آل سعیدی، دانشیار روماتولوژی کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس