Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@19:56:55 GMT

جاسوس اسرائیلی ملقب به قصاب الخیام بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۴۶۸۸

اداره کل امنیت عمومی لبنان اعلام کرد «عامر الیاس فاخوری» جاسوس اسرائیلی ملقب به «قصاب بازداشتگاه الخیام» که پیشتر در آمریکا متواری شده بود، بازداشت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از العهد، اداره کل امنیت عمومی لبنان امروز جمعه بیانیه ای را در خصوص بازداشت یکی از جاسوسان رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این نهاد امنیتی لبنان اعلام کرد که «عامر الیاس فاخوری» جاسوس اسرائیلی ملقب به «قصاب بازداشتگاه الخیام» که پیشتر در آمریکا متواری شده بود، بازداشت شد.   این نهاد امنیتی همچنین تأکید کرد که «عامر الیاس فاخوری» پس از بازداشت در بازجویی‌ها به همکاری با اسرائیل و انجام اقداماتی به نفع این رژیم اعتراف کرده است.   طبق اعلام اداره کل امنیت عمومی لبنان، فاخوری پیشتر در آمریکا متواری شده بود که پس از بازگشت به لبنان، در جریان عملیات اطلاعاتی بازداشت شد.    بر اساس اعلام این نهاد امنیتی، فاخوری در اعترافات خود گفته است که در سال ۲۰۰۰ پس از فرار به فلسطین اشغالی، شناسنامه و گذرنامه اسرائیلی دریافت کرده و پس از آن اراضی اشغالی فلسطین را ترک کرده است.   گفتنی است، فاخوری معروف به «قصاب الخیام» در اواخر دهه هفتاد در جنوب لبنان مسئول بازداشتگاه الخیام بود و با همکاری با رژیم صهیونیستی، نقش زیادی در شکنجه زندانیان در این بازداشتگاه که عمدتا از جنوب لبنان بودند، داشت.   منبع: مهر     

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاآرتص: سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز دوشنبه در مطلبی تاکید کرد که یحیی سنوار (رهبر حماس در نوار غزه) باهوش‌تر از همه اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی است.

هاآرتص افزود که سنوار بر خلاف سران اسرائیلی، همواره نگاهی عمیق و آینده نگر دارد و چندین گام آینده را پیش‌بینی می‌کند و هر بار تل‌آویو را به شیوه‌ای جدید غافلگیر می‌کند.

در همین رابطه، روگل البر تحلیلگر هاآرتص تاکید کرد که باید اعتراف کرد سنوار یک شطرنج‌باز ماهر و درجه یک است.

روزنامه مذکور اشاره کرد: باید اعتراف کرد سنوار در مدیریت جنگ برتر از کل سران اسرائیل است.

کد خبر 6092335 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • هاآرتص: سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • فیلم/حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • ویدئوی جدید «القسام» از اسرای اسرائیلی
  • فیلم| وقتی خاخام‌های اسرائیلی از دیدن بقایای موشک ایران شگفت‌زده شدند
  • فیلم| انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • عکسی پربازدید از حضور خاخام‌های اسرائیلی در کنار بوستر موشک‌های ایرانی