Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیأت فوتبال آذربایجان غربی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های این هفته لیگ برتر فوتبال استان با برگزاری همزمان پنج دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید.

حسین نیرویار اضافه کرد: در حساس‌ترین دیدار این هفته و در شهرآورد ارومیه که بین تیم‌های ۹۰ و نوشان برگزار شد، ۲ تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سایر دیدارهای این هفته، تیم هیات فوتبال شوط با نتیجه 2 بر یک مغلوب کیله‌شین اشنویه شد، شهرداری محمدیار و کارگران میاندوآب با نتیجه ۳ بر ۳ مساوی شدند؛ شهرداری گوگ‌تپه با نتیجه ۲ بر یک شهرداری پیرانشهر را شکست داد و دیدار پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد و نوژین بهار ارومیه در مهاباد با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

وی اظهار داشت:  در پایان رقابت‌های این هفته تیم نوشان ارومیه با مجموع ۲۵ امتیاز از ۱۲ بازی، صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال استان باقی ماند و تیم شهرداری پیرانشهر نیز با هشت امتیاز همچنان قعرنشین این جدول است.

وی افزود: هفته سیزدهم این رقابت‌ها جمعه /۲۹ شهریورماه/ با میزبانی تیم‌های نوژین بهار ارومیه، کارگران میاندوآب، حاجی‌خوش مهاباد، نوشان ارومیه و شهرداری پیرانشهر به ترتیب از تیم‌های شهرداری محمدیار، نود ارومیه، شهرداری گوگ‌تپه، کیله‌شین اشنویه و هیات فوتبال شوط ادامه پیدا می‌کند.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که تیم‌های اول و دوم به رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان غربی شهرآورد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه بازدید‌های میدانی خود از واحد‌های تولیدی، امروز با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات تکمیل و توسعه این طرح‌ها شد.

جواد کرمی در حاشیه این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و حسب تاکیدات مقام عالی استان در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام اقتصادی و حل و فصل آنها، امروز از طرح احداث سردخانه و تولید نشاء توت‌فرنگی و واحد تولیدی رخش تریلر جهت اجرای طرح توسعه واحد بازدید کرده و برای حل مشکلات مربوطه با ارائه راهکار، تصمیماتی اتخاذ و به دستگاه‌های ذیربط جهت اقدام ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه