Web Analytics Made Easy - Statcounter

والنسیا در شوک کامل به نیوکمپ می‌آید. بارسا که همچنان مسی را در اختیار ندارد، محکوم به برد است.

طرفداری - تیم‌های بارسلونا و والنسیا در هفته چهارم فصل 2019/20 لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مشخصات بازی

زمان بازی | شنبه، 22 شهریور 98

ساعت | 23:30

محل برگزاری بازی | ورزشگاه نیوکمپ

پیش بازی

اولین ماه چالش برانگیز بارسا از راه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والورده برخلاف انتظارات، شروع خوبی در لالیگا نداشته و به نوعی حالا خودش را مجبور کرده از این ماه دشوار، حداکثر امتیازات را بگیرد و جای لغزش کمی داشته باشد. بدون تردید مهم ترین دلیل نتیجه نگرفتن بارسا، غیبت مسی است که از همان روز اول مصدوم شد و ریکاوری‌اش بیش از یک ماه طول کشیده است. مسی حالا بازی با والنسیا را هم از دست می‌دهد و به احتمال زیاد به بازی با دورتموند هم نمی‌رسد. اما سوارز مصدومیتش را پشت سر گذاشته و فردا در ترکیب است. بنابراین باید دید والورده برای ضلع سوم مثلث خط حمله تیمش باز هم به کارلس پرز و آنسو فاتی اعتماد می‌کند یا نه. معضل اصلی بارسا امسال در خط میانی است که هفت بازی برای سه پست می‌جنگند. با توجه به تقریب قطعی بودن حضور دی یونگ و بوسکتس در ترکیب، باید دید آرتور بالاخره به ترکیب برمی‌گردد یا باز هم به سرجی روبرتو اعتماد می‌شود. 

رقیب بارسا در بحران خودساخته است. والنسیا که رسما زیر نظر مارسلینو بار دیگر به یکی از قدرت‌های لالیگا تبدیل شده بود و دو سال متوالی به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد، در تصمیمی باورنکردنی، این مربی صاحب سبک را اخراج کرد تا آلبرت سلادس جوان جایگزین او شود. والنسیای مارسلینو همان تیمی بود که سال گذشته در هیچ یک از سه بازی‌اش مقابل بارسا نباخت و توانست قهرمانی کوپا دل ری را هم به دست بیاورد. جامی که از نظر مارسلینو دلیل اخراجش بوده است. اخراج یک مربی موفق برخلاف میل هواداران و بازیکنان یعنی سلادس در صورت عدم کسب نتایج مناسب، خیلی زود فشار را حس خواهد کرد و شاید این هم از بدشانسی او بود که در اولین بازی باید در نیوکمپ به میدان برود. ناگفته نماند سلادس محصول لاماسیا است.

غایبان بازی

میزبان در این بازی نمی‌تواند از لیونل مسی، عثمان دمبله و نتو به دلیل مصدومیت استفاده کند.

میهمان هم کارلوس سولر و پیچینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

نتایج چند بازی آخر دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم در لیگ برتر تیم بهترین بازیکن (امتیاز هواسکورد) بهترین گلزن بهترین پاسور گل بارسلونا گریزمان (7.68) گریزمان (2) پرز و روبرتو (2) والنسیا گوئدس (7.17) پارخو (2) واس (1) نکات آماری بازی بارسلونا هر هشت بازی اخیر خانگی‌اش در لالیگا را برده است. بارسلونا در 14 بازی از 16 بازی اخیر خانگی اش در لالیگا حداقل 2 گل زده است. پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد بارسلونا 2---1 والنسیا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!