Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عسکری در سفر به بلاروس با رئیس رادیو تلویزیون این کشور دیدار و درباره گسترش تعاملات رادیو‌تلویزیونی گفت‌و‌گو کرد. ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالعلی علی عسکری در سفر به بلاروس با اشاره به توانمندی‌ها و پیشرفت‌های رادیو تلویزیون در ایران گفت: کشور ما، کشوری انقلابی است و به برکت انقلاب هر روز در حال رشد و پیشرفت در همه زمینه‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در بخش‌های مربوط به تجهیزات فنی رسانه به خودکفایی رسیده‌ایم و این تجهیزات هم‌اکنون با بالاترین سطح استانداردها در سازمان صداوسیما تولید می‌شود. 

رئیس رسانه ملی تأکید کرد: رشد استقلال و پیشرفت ما به‌دلیل تحریم‌های آمریکا در چند سال گذشته بوده و این تحریم‌ها باعث شده تا کارشناسان و متخصصان ایرانی در زمینه تولید تجهیزات فنی مورد نیاز رسانه با اتکا به توانمندی‌ها و قابلیت‌های داخلی، به خودکفایی برسند. 

علی عسکری در ادامه با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات رسانه ملی در حوزه تولید گفت: تولیدات تلویزیونی ایران، پاک و سالم و با محوریت خانواده است و به‌دلیل توجه به موضوع خانواده و کودک، آثار مناسبی برای گروه‌های مختلف مخاطبان تولید کرد‌ه‌ایم.

رئیس سازمان صداوسیما ضمن معرفی دانشگاه صداوسیما و رشته‌های آموزشی آن تصریح کرد: ما از طریق دانشگاه صداوسیما آمادگی این را داریم تا تجربیات خود را در زمینه‌های فنی و آموزش نیروهای متخصص در حوزه تولید و خبرنگاری در اختیار کارکنان رادیو تلویزیون بلاروس قرار دهیم.

علی عسکری در ادامه با اشاره به فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای خبرگزاری ایران پرس، از آمادگی همکاری این خبرگزاری با رادیو وتلویزیون بلاروس خبر داد.

بازیگر «خوب، بد ، زشت» با آثارش به تلویزیون می آیدرئیس بسیج صداوسیما: مسئله‌مان در تلویزیون سبک زندگی ایرانی اسلامی است/ دستور رئیس صداوسیما برای تغییر و اصلاح برخی از آگهی‌هاواکنش سیدمحمد حسینی به شایعات تغییر رئیس صداوسیما+ عکس

علی عسکری در پایان از رئیس رادیو تلویزیون بلاروس و معاون فنی وی دعوت کرد تا در اجلاس فنی صداوسیما حضور یابند.

رادیو وتلویزیون در ایران،حرفه‌ای و توانمند است

ایوان آریستون رئیس رادیو تلویزیون بلاروس نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به رئیس رسانه ملی، اظهار امیدواری کرد که این ملاقات و امضای یادداشت تفاهم، باعث گسترش روابط رسانه‌‌ای دو کشور شود.

وی با تأکید بر اینکه افزایش شناخت دو ملت از یکدیگر از طریق رسانه، بهترین شیوه گسترش تعاملات است، گفت: تعاملات و تبادلات گروه‌های تولیدی و برنامه‌سازی ‌می‌تواند به این آشنایی و شناخت، عمق ببخشد.

رئیس رادیو تلویزیون بلاروس تصریح کرد: می‌دانیم که رادیو و تلویزیون در ایران، یک صنعت بسیار بزرگ حرفه‌ای و توانمند است و دوست داریم ضمن آشنایی بیش‌تر، از قابلیت‌ها و توانمندی‌های شما بهره ببریم.

در پایان این ملاقات یادداشت تفاهم رادیو تلویزیونی بین دو کشور امضا شد و رئیس سازمان صدا و سیما از رادیو تلویزیون بلاروس بازدید کرد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب