Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر دانشیان معاون حقوقی سازمان محیط زیست در امور مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با تصویب ممنوعیت حیوان آزاری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ممنوعیت حیوان آزاری در مجلس شورای اسلامی به صورت عادی اعلام وصول شد.

او افزود: کمیسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایت از حیوانات و برخورد با خاطیان حیوان آزاری این موضوع را در مجلس مطرح و پیگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تهیه طرح حمایت از حیوانات به زودی در سازمان محیط زیست

دانشیان گفت: طرح ممنوعیت حیوان آزاری ربطی به لایحه حمایت از حیوانات ندارد، اما می‌تواند بر این لایحه نیز تاثیر گذار باشد.

او بیان کرد: تاکنون لایحه حمایت از حیوانات در مجلس شورای اسلامی به دلیل برخی از ایرادات توسط شورای نگهبان متوقف شده است.

معاون حقوقی سازمان محیط زیست در امور مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ممنوعیت حیوان آزاری می‌تواند پله‌ای برای افزایش مجازات و تغییر قانون مجازات اسلامی در زمینه تخلفات محیط زیستی باشد.

انتهای پیام/

طرح ممنوعیت حیوان آزاری ربطی به لایحه حمایت از حیوانات ندارد،

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت

ایسنا/فارس رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت از دریافت گزارش‌هایی مبنی برمشاهده دو قلاده گربه جنگلی توسط یکی از دوست‌داران محیط زیست در بخش درودزن این شهرستان و زنده‌گیری آنان خبر داد.

یوسف حسنی امروز، ۵ اردیبهشت با بیان اینکه نیروهای یگان این اداره ضمن حضور به موقع با همکاری طبیعت دوستان این دو قلاده گربه را به دام انداختند، افزود: به نظر می‌رسد که دو قلاده گربه جنگلی حین عبور از جاده به دلیل نبود مسیر عبور و بلند بودن حفاظ بتونی جاده مرودشت درودزن نتوانسته‌اند با مادر خود از جاده عبور کنند و از مادر جدا شده‌اند.

وی تصریح کرد: لازم است در جاده‌های احداثی راهداری علاوه برنصب تابلو عبور حیات وحش، جهت عبور آن‌ها مسیرهایی ایجاد شود تا ضمن کاهش تلفات حیات وحش آن‌ها به راحتی بتوانند از جاده عبور کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت در پایان گفت: گربه‌های جنگلی مکشوفه جهت تیمار و نگه‌داری به پارک ملی بمو تحویل داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟!
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین