Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «درد و افتخار» به کارگردانی پدرو آلمودوار اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را چهارم ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.

آنتونیو باندراس بازیگر مطرح سینمای جهان که در آثار مطرحی همچون دسپرادو، روزی روزگاری در مکزیک و بی مصرف‌ها به ایفای نقش پرداخته در فیلم جدید پدرو آلمودوار نقش اصلی مرد را عهده دار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درد و افتخار یک فیلم در ژانر درام است، اثری که می‌توان آن را به عنوان یکی از آثار مطرح و با کیفیت سینما در سال ۲۰۱۹ سینمای جهان دانست.

از بازیگران آن می‌توان به آنتونیو باندراس، سیسیلیا روت، لئوناردو اسباراگلیا، و پنه‌لوپه کروز اشاره کرد. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: کارگردانی تحت تاثیر تصمیمات گذشته و حالش قرار می‌گیرد.

فیلم برای رقابت در بخش اصلی جشنواره کن ۲۰۱۹ انتخاب شد و آنتونیو باندارس برای این فیلم برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن گردید.

پدرو آلمودُوار کبالرو کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده اسپانیایی است. مشهورترین فیلم‌های او، همه چیز درباره مادرم (۱۹۹۹)، با او حرف بزن (۲۰۰۲)، تربیت بد، بازگشت (۲۰۰۶) و آغوش‌های گسسته (۲۰۰۹) نام دارند.

آلمودوار پس از ساخت فیلم همه چیز دربارهٔ مادرم که جایزه اسکار و بفتای بهترین فیلم خارجی و کارگردانی را در سال ۱۹۹۹ به‌دست آورده بود، به کارگردانی جهانی تبدیل شد.

64231 کد خبر 1299146

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان بازیگران سینمای جهان سینمای ایران ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ فوتبال اروپا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس کارگردانان سینمای ایران نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو

سرخیو راموس هنوز هم قلبش برای رئال مادرید و بازی‌های این تیم می‌تپد.

طرفداری | یکی از بهترین پاس گل‌های فصل به نام مهندس آلمانی در بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید به ثبت رسید.

دیدار دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید با تساوی 2-2 به پایان رسید تا سرنوشت تیم صعودکننده به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو مشخص شود. گل اول رئال مادرید در این مسابقه اما روی نبوغ مهندس آلمانی لوس بلانکوس رقم خورد. پاس استادانه تونی کروس در نیمه اول به وینیسیوس جونیور رسید و او هم دروازه نویر را باز کرد.

ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس

درخشش تونی کروس باعث شد تا سرخیو راموس واکنش نشان دهد و از هم‌بازی سابق خود در رئال مادرید به این شکل تعریف و تمجید کند.

همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد