Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:34:51 GMT

تفکر انقلابی عامل ایستادگی در برابر دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۷۴۱۹

تفکر انقلابی عامل ایستادگی در برابر دشمنان است

قنبری گام اول انقلاب را پایه‌ریزی گام‌دوم انقلاب برای پیشرفت و آبادانی کشور عنوان کرد و گفت: باید به نسل جوان بیاموزیم که با تفکر انقلابی و ایثار و مقاومت می‌توان در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

«بهزاد قنبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس نشان می‌دهد که در سایه اتحاد، ایمان به خدا و همدلی می‌توانیم در  برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه با توکل به خدا، حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولان و تفکر انقلابی توانستیم از تمام گذرگاه‌های مشکلی که دشمنان انقلاب اسلامی به وجود آوردند، عبور کنیم، افزود: در چهلمین سال انقلاب اسلامی، گام اول انقلاب را پشت سر گذاشتیم و وارد گام دوم شدیم.

 

وی، گام اول انقلاب را پایه‌ریزی گام‌دوم انقلاب برای پیشرفت و آبادانی کشور عنوان کرد و گفت: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با راهبری امام راحل آغاز شد و به دست نائب ایشان، رهبر معظم انقلاب آیت‌ الله‌العظمی خامنه‌ای طی مسیر می‌کند تا به دست صاحب اصلی این انقلاب برسد.

 

قنبری با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید نگاهی به دهه اول انقلاب داشته باشیم تا در گام دوم، گام‌های بلندی برداریم، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس آموختیم با تفکر انقلابی می‌توان در برابر دشمنان ایستادگی کرد و با بومی کردن دانش در همه زمینه‌ها، این امر را محقق کردیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه ما مکلفیم این انقلاب را که با توطئه‌های دشمن در فراز و نشیب‌های گوناگون است به نسل انقلابی جوان آشنا با فرهنگ ایثار و شهادت انتقال دهیم، خاطرنشان کرد: باید به نسل جوان بیاموزیم که با ایثار و مقاومت می‌توان در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

 

وی با بیان اینکه سی‌ونهمین سالروز هفته دفاع مقدس را با افتخار برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: امسال هفته دفاع مقدس با شعار «ماپیروزیم» برگزار می‌شود.

 

قنبری با بیان اینکه ویژه برنامه‌هایی برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است، افزود: صبحگاه مشترک، رژه خودرویی نیروهای مسلح، پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح مسکن محرومان و تجلیل از رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع از جمله برنامه‌هاست.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عاشورای حسینی عزاداری محرم عاشورا عزاداری امام حسین ع خبرگزاری شبستان مسجد محرم امام حسین ع استان بوشهر گراميداشت هفته دفاع مقدس برنامه های هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز