Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافع ناصری فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: بهسازی معابر محله هادی آباد در شهرستان قزوین و خیابان شهید مطهری در شهر الوند همچنین مرمت جلوخان کاروانسرای شاه عباسی در شهرستان آوج از جمله برنامه های اجرا شده در راستای تحقق بازآفرینی شهری استان است.  

ناصری فر با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی در شش ماه نخست سال جاری گفت: اجرا، نظارت و پیگیری برای تکمیل ۱۴۰۰ واحد مسکن مهر باقی مانده در قالب قراردادهای سه جانبه، تعاونی و خود مالکین از جمله موارد در دستور کار حوزه مسکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص اجرای طرح ملی مسکن افزود: تهیه طرح مطالعاتی تحلیل بازار مسکن در نقاط شهری استان برای شناسایی و ارزیابی وضعیت موجود مسکن و همچنین نیازهای مربوط به آن نیز در ماه های اخیر به انجام رسیده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین یادآورشد: برای تحقق اهداف طرح ملی اقدام مسکن در مناطق بافت فرسوده تعداد ۲۶۹ واحد برای دریافت تسهیلات بازآفرینی از طریق این اداره کل به بانک مسکن معرفی شده اند که این تعداد در حال افزایش است.  

ناصری فر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش پروژه های بازآفرینی هم گفت: طرح آماده سازی زمین ۲۵۰ هکتاری شمال محمدیه و ۶۰ هکتاری الوند در شهرستان البرز تهیه شده و طراحی پروژه بازارچه و مجتمع تجاری رفاهی مهرگان نیز نهایی شده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: بهسازی معابر محله هادی آباد در قزوین،  خیابان شهید مطهری در شهر الوند و مرمت جلوخان کاروانسرای شاه عباسی در شهرستان آوج در راستای اجرای طرح های بازآفرینی صورت گرفته است.

کد خبر 4717317

منبع: مهر

کلیدواژه: بافت فرسوده قزوین ماه محرم قزوین بوشهر مراسم عزاداری شیراز عاشورا ایلام اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر گرگان تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته کحالی نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل خدوم ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

براساس این گزارش عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری