Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:18:22 GMT

یادگاری هفته سوم روی گونه کوین جانسن(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۱۶۱

هافبک هلندی تیم فوتبال گل گهر روی یک پرتاب اوت بازیکن حریف از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شد.

به گزارش" ورزش سه" هفته سوم لیگ نوزدهم با یک بازی جذاب آغاز شد. گل گهر و پارس جنوبی در این هفته و در سیرجان در حالی به مصاف هم رفتند که لیگ برتر چند روز به خاطر بازی های تیم ملی در خواب اجباری فرو رفته بود. با این حال بازی دو تیم یک مسابقه پرحادثه و درگیرانه از آب در آمد با وجود اینکه در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوین جانی جانسن هافبک هلندی تیم گل گهر اما یکی از بازیکنانی بود که در این بازی پربرخورد و درگیرانه دچار مصدومیت شد. عکسی که بعد از بازی از این بازیکن منتشر شده نشان می دهد از ناحیه گونه و چشم چپ براثر با کبودی و آسیب روبرو است. این اتفاق اما در اواخر نیمه اول و روی یک پرتاب اوت به دست آمد. در این صحنه برخورد دست یا آرنج فریبرز گرامی مدافع تیم پارس جنوبی به صورت کوین جانسن باعث شد تا این بازیکن از ناحیه صورت آسیب ببیند.


اولین بازی هفته سوم لیگ برتر یک بازی پرهیجان درون زمین و تاحدودی یک بازی پرحاشیه در کنار زمین بود و این حواشی به نیمکت ها و سرمربیان دو تیم هم رسید. مربیان دو تیم که پیش از بازی خیلی دوستانه با هم برخورد کرده بودند در ادامه جزئی از فضای پرهیجان و پرتنش بازی شدند به طوری که بعد از گل مساوی پارس جنوبی این تنش ها به اوج رسید و مربیان دو تیم با هم به جدل پرداختند.

 

گل گهرسیرجان جانی جانسون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد تا در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد.


در این جلسه از پوشش خوب صدا وسیمای خراسان جنوبی به صورت زنده در خصوص مراسم ۵ اردیبهشت،سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده