Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت کشور عربستان ساعاتی پس از انتشار گزارش‌هایی درباره انفجار و آتش‌سوزی در تاسیسات نفتی آرامکو اذعان کرد که این انفجار‌ها بر اثر حمله پهپادی روی داده است. تاریخ انتشار: 10:01 - 23 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۳۱۷

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ وزارت کشور عربستان حمله به تاسیسات نفتی آرامکو در شرق این کشور را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پیش رسانه‌ها و کاربران شبکه‎های اجتماعی گزارش دادند که انفجار و آتش‌سوزی گسترده‎ای در تاسیسات نفتی آرامکو روی داده است.

سخنگوی وزارت کشور عربستان می‎گوید که این تاسیسات هدف حمله چند پهپاد قرار گرفته است.

در بیانیه وزارت کشور عربستان آمده که ۲ پالایشگاه متعلق به شرکت نفتی آرامکو در «بقیق» و «هجره الخریص» هدف حمله هواپیما‌های بدون سرنشین قرار گرفته‌ و آتش ناشی از انفجار‌ها تحت کنترل قرار گرفته است.

وی مدعی شده که آتش سوزی ناشی از حمله پهپادی به تاسیسات نفتی شرق عربستان مهار شده است.

این انفجار و آتش سوزی در ساعات اولیه روز شنبه در «بقیق» در استان شرقی «الدمام» به وقوع پیوست.

تاسیسات نفتی آرامکو پیش از این بار‌ها از سوی یگان موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفته است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عربستان سعودی آرامکو حمله پهپادی یمن تآسیسات نفتی عربستان وزیر کشور عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما سایت خبرگزاری «اسپوتنیک» از حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه خبر داد.

یک منبع محلی به این خبرگزاری گفت: پایگاه نظامی آمریکا در میدان نفتی «العُمَر» در استان «دیرالزور» در شرق سوریه هدف شلیک موشک قرار گرفت.

یک منبع آگاه روز جمعه گفت: هفت موشک به پایگاه آمریکا در میدان نفتی العُمَر شلیک شد که سه فروند از آنها از سمت جنوب شرقی در داخل پایگاه و چهار موشک دیگر در مجاورت پایگاه برخورد کرد.

یک منبع افزود: ستون‌های دود در محل مشاهده می‌شد.

از زمان تشدید درگیری فلسطین و اسرائیل در اکتبر ۲۰۲۳، نیرو‌های آمریکایی و ائتلاف در عراق و سوریه بار‌ها هدف حمله موشکی و پهپاد‌هایی قرار گرفته اند که به اعتقاد واشنگتن، متعلق به گروه‌های برخوردار از پشتیبانی ایران است.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات
  • ببینید | حمله جنگنده‌های اسرائیل به دمشق؛ صدای انفجار بلند شد
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • (ویدئو) حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس
  • تصاویر حمله پهپادی یمن به کشتی سیکلادیس آمریکا
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم