Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی به همت آستان قدس رضوی برپا شده است؛ نمایشگاهی که این روزها تبدیل به یک سنت شده و هرساله توسط آستان قدس رضوی برپا می‌شود. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نمایشگاه نوشت افزار ایرانی به همت آستان قدس رضوی برپا شده است؛ نمایشگاهی که این روزها تبدیل به یک سنت شده و هرساله توسط آستان قدس رضوی برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیل عظیم مراجعه‌کنندگان به این نمایشگاه بیانگر این است که اگر از کالای ایرانی به درستی حمایت شود و البته اگر کالای ایرانی دارای کیفیت لازم باشد قطعا از سوی مردم نیز استقبال مناسبی صورت می‌گیرد.

یکی از مراجعه‌کنندگان به این نمایشگاه با ابراز رضایت از برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌گوید: قیمت اقلام ارائه شده در این نمایشگاه به نسبت اقلام موجود در بازار مناسب‌تر است و از سوی دیگر تنوع مناسبی نیز در حوزه نوشت افزار وجود دارد.

قیمت برخی از کالاهای اساسی و نوشت افزار در بازار خراسان شمالی شنبه 23 شهریورماه + جدولپنجمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی توسط آستان قدس برپا می‌شود‌هزینه نوشت افزار در سال تحصیلی جدید چقدر است؟

وی با بیان اینکه تهیه نوشت افزار هرساله برای خانواده‌هایی که دارای فرزند مدرسه‌ای هستند تبدیل به یک دغدغه شده است عنوان کرد: اگر کالاهای ایرانی موجود در بازار از کیفیت بالاتری برخوردار شود قطعا خانواده‌ها نیز از خرید چنین کالاهایی استقبال می‌کنند.

تنوع اقلام ارائه شده و همچنین کیفیت مناسب از جمله ویژگی‌های کالاهایی است که در این نمایشگاه در محل مرکز دائمی نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در باب الجواد ارائه شده است.

آستان قدس رضوی در سال‌های اخیر نمایشگاه‌های مشابهی را در راستای حمایت از کالای داخلی برگزار کرده و این نمایشگاه نیز مطابق یک سنت هرساله در این محل در حال برگزاری است.

اما استقبال مردمی از این نمایشگاه در روزهای اخیر با توجه به حجم بالای حضور زائران در مشهدمقدس بسیار خوب بوده و بنظر می‌رسد تا 15 مهرماه که زمان پایانی این نمایشگاه اعلام شده روند استقبال همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

R41347/P4001/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)

رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: در طرح «در مسیر بهشت» که از میدان ۱۵خرداد تا حرم مطهر رضوی در امتداد است، بیش از ۳۰۰ موکب با همکاری سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی، آماده استقبال از زائران رضوی و خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.

محمدرضا صفایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، در خصوص ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: در طرح «در مسیر بهشت» که از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی در امتداد است، بیش از ۳۰۰ موکب با همکاری سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی، آماده استقبال از زائران رضوی و خدمت‌رسانی به آن‌ها هستند.

وی افزود: پذیرایی از زائران و مجاوران با ارائه خدمات فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و بهداشتی بعضی از اموری است که در این مواکب و ایستگاه‌ها انجام می‌شود. این مواکب از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پذیرای میهمانان امام‌هشتم (ع) هستند.

کد خبر 751809

دیگر خبرها

  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • مناظره آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها درباره بمب اتم ایرانی
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی