Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@00:00:22 GMT

نظر هیتسفلد درباره دوئل لایپزیگ و بایرن

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۹۳۶

نظر هیتسفلد درباره دوئل لایپزیگ و بایرن

به گزارش وانانیوز، 

امروز در ادامه مسابقات هفته چهارم فصل 2020-2019 بوندس‌لیگا در ورزشگاه رد‌بول‌ آرنا تیم آر.ب لایپزیگ میهمان بایرن مونیخ است، این دو تیم جزو مدعیان قهرمانی فصل جاری محسوب می‌شوند.

اوتمار هیتسفلد معتقد است دو تیم قدرت زیادی دارند و یک سری مسائل جزیی در کسب نتیجه سرنوشت‌ساز خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی سال‌های 1998 تا 2004 و 2007 تا 2008 مونیخی‌ها عنوان کرد:این یک بازی تاثیرگذار در آینده دو تیم است که البته برای مونیخی‌ها، ‌باختن در آن ممنوع است.هر چند که با یک تساوی، حتی یک تساوی هم می‌تواند خوب باشد.

وی افزود:هر دو تیم قدرت بالایی دارند و برتری‌های جزیی می‌تواند در کسب نتیجه تعیین‌کننده شود.

در شرایط کنونی لایپزیگی‌ها با 9 امتیاز از 3 مسابقه صدرنشین هستند. ولفسبورگ با یک بازی بیشتر 8 امتیازی و در دوم است.بایرن نیز با 7 امتیاز در پله سوم جدول قراردارد.

انتهای پیام/ا

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن یزدانی پس از دوری ۶ ماهه از میادین به علت انجام عمل جراحی کتف، چند روزی است تمرینات کشتی خود را از سر گرفته و قرار است در دور جدید تمرینات تیم ملی به اردو ملحق شود.

در گزارش ایسنا آمده است: طبق برنامه ریزی های انجام شده و تاکید کادر فنی تیم ملی، یزدانی عازم تورنمنت رنکینگ بوداپست مجارستان خواهد شد تا در یک رویداد خارجی محک بخورد و کادر فنی در جریان وضعیت او قرار گیرد.

اما در حالیکه پیش از این صحبت های زیادی مبنی بر احتمال برگزاری مبارزه انتخابی المپیک میان یزدانی و قاسمپور مطرح شده بود، این مبارزه به احتمال فراوان برگزار نخواهد شد و این دو کشتی گیر قرار نیست مبارزه رو در رو با یکدیگر داشته باشند.

از سوی دیگر باید منتظر ماند و دید آیا قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم باز می‌گردد و همراه یزدانی عازم تورنمنت مجارستان می شود یا قید آزمودن شانس خود را برای حضور در المپیک می زند؟

مشخص نیست قاسمپور علاقه‌ای به رقابت جهت حضور در المپیک پاریس دارد یا تنها به حضور در وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی فکر می‌کند؟

هر چه هست مهمترین موضوع برای کادرفنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، وضعیت بدنی و کتف حسن یزدانی برای اعزام به المپیک است چرا که آن ها قصد ندارند یزدانی را در صورتیکه ناآماده باشد به المپیک اعزام کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900590

دیگر خبرها

  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی