Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛هدایت‌اله جمالی‌پور  استاندار قزوین در دیدار با مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار داشت:  نگاه مسئولان به خانواده‌های شهدا و جانبازان باید یک نگاه ویژه باشد؛ چرا که شهدا با از خود گذشتگی، امنیت و حریت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و به دشمنان اجازه ندادند که تمامیت ارضی کشور  را تحت سیطره خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و جان فشانی جوانان برای دفاع از این مرز و بوم اظهار داشت: مردم با جان و دل و متحد و یک صدا به انقلابشان اعتقاد داشتند و در این راستا بهترین سرمایه های خود یعنی جوانانشان را تقدیم دفاع از مرز و خاک کشور کردند.

 جمالی پور تصریح کرد:جوانان این مرز و بوم  شهید وجانباز شدند،  تا ایران و ایرانی در جهان سربلند و سرافراز باشد و امروز ما به عنوان خادمان مردم باید در مسیری که خواست شهدای عزیز هست یعنی خدمتگذاری درست گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: طبق حدیثی از امام سجاد(ع)، شهادت امام حسین(ع) برای گریه کردن نیست بلکه ایشان جان خود را فدا کردند تا فهمیدن، تعقل و تدبر را به ما بیاموزند.

استاندار قزوین  با بیان اینکه متاسفانه برخی هنوز فهم درستی از علت انقلاب ندارند، افزود: باید شناخت صحیحی از اینکه چرا مردم انقلاب کرده و خواسته مردم از انقلاب چه بوده،  در ما و جامعه ایجاد شود.
 نماینده عالی دولت در استان با اشاره به کارهای بزرگی که در چهل سال گذشته در کشور صورت گرفته، گفت: در چهار دهه گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف انجام شده و انسان‌های بزرگی با کار و تلاش شبانه روزی، وجود خود را فدای این نظام و مملکت کردند که باید قدردان زحمات و خدمات  آنها باشیم.

 وی  ادامه داد:ما می‌توانستیم با تلاشی مضاعف‌تر و دوری از تفرقه با هم افزایی و بسیج امکانات کارهای بزرگ وخدمات شایسته‌تری ارایه کنیم و اگر عزت و آبادانی این مملکت را می خواهیم، باید به دور از ایجاد یا توجه به فضاهای مخرب، راه وحدت، انسجام و هم افزایی را انتخاب و تقویت کنیم.  

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: راه ساختن کشور محور قرار دادن تعهد، تخصص، شایسته سالاری در انتخاب مدیران و کارکنان به دور از توجه به  گرایش سیاسی آنها است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج خانواده خانواده های شهدا دولت شهدا و ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟

محمود پاکدل در خصوص افزایش  حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریفت کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش  حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال 1403، حقوقشان را در فروردین با افزایش 35 درصدی دریفت کردند. 

وی گفت: این افزایش شامل همه طیف های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از 7 میلیون تومان رسید و در مجموع 138 هزار نفر این حقوق را دریافت کردند. 

موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از 7 میلیون تومان به 15 میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان 20 درصد افزایش داشته است. 

وی درخصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه ها خبرها را درست منعکس نمی کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد