Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:22:20 GMT

پهپاد همه کاره و جان سخت برای تحویل انواع کالا

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۱۳۴

پهپاد همه کاره و جان سخت برای تحویل انواع کالا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، استفاده از پهپاد برای تحویل کالا پدیده تازه ای نیست، اما تولید پهپاد همه کاره و جان سخت که بتواند طیف متنوعی از کالاها را به مقصد برساند امری جدید است.

شرکت استرالیایی فلرتی پهپاد خاصی را برای پرواز در نقاط مسکونی تولید کرده که ایگل نام دارد و از مقاومت بالایی در صورت وزش باد یا بارش برف و باران برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت مدعی است پهپاد مذکور قادر به حمل ۷۵ درصد از بسته های پستی در ابعاد و اشکال مختلف است.

فلتری می گوید پهپاد ایگل می تواند بعد از دریافت بسته در کمتر از ده دقیقه آن را به هر نقطه ای در شهرهای استرالیا برساند. این پهپاد که به فضای زیادی برای نشست و برخاست نیاز ندارد، از طریق جی پی اس کنترل می شود و اگر چه محصولی خودران است، اما برای کسب اطمینان امکان کنترل آن با همراهی اپراتور انسانی هم وجود دارد.

پهپاد مذکور در زمان رسیدن به مقصد نیازی به نشستن ندارد و قلاب حمل و نگهداری کالا را در نزدیکی زمین رها می کند و گیرنده که قبلا در مورد رسیدن پهپاد پیامی بر روی گوشی دریافت کرده می تواند کالای پرتاب شده را دریافت کند. زمان استفاده عمومی از این پهپاد هنوز اعلام نشده است.

کد خبر 4717365

منبع: مهر

کلیدواژه: پهپاد استرالیا خودروی خودران نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو فناوری فضایی موبایل شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی گوگل امنیت اطلاعات ماهواره سازمان فضایی ایران هوش مصنوعی فناوری 5G گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان حراج جدید سکه

به گزارش همشهری آنلاین، طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ایران، از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود.

این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی درباره این حراج در سایت مرکز مبادله ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس قرار می گیرد.

تاکنون و در مجموع ۱۰ حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران جمعا ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

کد خبر 848448 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم سکه - قیمت سکه - معاملات آتی

دیگر خبرها

  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا