Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت : اقدامات پلیس در تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری ماه محرم قابل تقدیر است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، آیت الله " علی خاتمی " در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به اینکه عزاداری های مردم استان زنجان شهره جهانی پیدا کرده است افزود :  تلاش های شبانه روزی پلیس برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی این مراسم قابل تقدیر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از تمام مردم، مسئولان، هیئات مذهبی، خطبا و ذاکرین پایتخت شور و شعور حسینی تقدیر و تشکر می‌کنیم که آنچه در توان داشتند را در مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) انجام داده و خطوط قرمز را رعایت کردند که با تلاش نیروهای نظامی، مراسم در امنیت کامل برگزار شد.
وی همچنین با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سال 64 برای تکمیل نیروی نظامی و پاسداری از انقلاب، سپاه پاسداران تشکیل شد و این نیروی نظامی متولد شده از بطن انقلاب بوده و آثار و برکات فعالیت آن را مشاهده می‌کنیم.
آیت الله خاتمی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه پیام قیام سیدالشهدا (ع) بسیار وسیع و گسترده و جاودانه است، گفت: یکی از فرازهای برجسته پیام سیدالشهدا (ع)، اطاعت امر پروردگار و انجام تکلیف است. انسان به عنوان بنده فقط باید از خدا بترسد و از خداوند اطاعت کند و از غیر خدا نترسد و‌ این لازمه تقوا است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  با تاکید بر اینکه دشمن به این نتیجه خواهد رسید که با ایران نباید با زبان زور سخن بگوید، گفت: دشمن ناچار است بپذیرد که با منطق و عقلانیت باید همه مردم در کنار هم در دنیا زندگی کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اقدامات پلیس تامین امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار وحید مجید گفت: با توجه به حساسیت مربوط به ایام کنکور و پیرو مجموعه اقدامات سال گذشته، از ابتدای سال جاری پلیس فتا فراجا ضمن هدایت و نظارت عملیاتی کلیه رده‌های پلیس سایبری در سراسر کشور در زمینه ارتقا امنیت آزمون‌های کنکور سراسر نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کرده است.

این مقام ارشد سایبری ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و رصدهای تخصصی بالغ بر ۳۰۰ نشانگاه مجرمانه مورد شناسایی قرار گرفته است که از این تعداد ۸۰ مورد موضوع تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان اصلی این صفحات، کانال و اکانت که مدعی فروش و واگذاری سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با قبولی تضمینی در کنکور و آزمون و یا واگذاری ادوات تقلب افزار بوده اند دستگیر و به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی پرونده شأن معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم جهت شناسایی سایر مرتکبان و مجرمان در این رابطه در حال اجرا می‌باشد، افزود: برابر رصدهای صورت گرفته و تحلیل روش‌های کلاهبرداری افراد مذکور مشخص شده است دریافت رمز ارز و مسکوکات طلا و سکه نیز یکی از روش‌های دریافت وجوهات از سوی مجرمان بوده است.

رئیس پلیس فتای فراجا خبر داد: تا کنون در این رابطه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال معادل رمز ارز و تعداد ۵۰ قطعه انواع سکه طلا از این افراد کلاهبردار، کشف و ضبط شده است.

سردار مجید با اشاره صریح به این موضوع که تا کنون هیچ گونه نمونه سوال از متهمان و مجرمان مرتبط با کنکور سراسری کشف نگردیده است؛ یکی از شگردهای این افراد را واگذاری نمونه سوالات ادوار گذشته عنوان کرد.

رئیس پلیس سایبری کشور خاطر نشان کرد: این افراد کلاهبردار در بسیاری از موارد پس از دریافت وجوهات از پاسخگویی به متقاضیان و مالباختگان امتناع کرده اند لذا هموطنان گرامی ضمن حفظ هوشیاری به هیچ عنوان فریب این افراد را نخورند.

این مقام مسئول گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک؛ افراد می‌توانند بلافاصله با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا در سراسر کشور تماس بگیرند و از خدمات انتظامی و تخصصی این پلیس بهره مند شوند.

کد خبر 6086445

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید