Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مسئله مبارزه با مواد مخدر را باید به عنوان یک امر مقدس جهادی تلقی کنیم. طرح یاریگر زندگی را باید جدی بگیریم و احساس کنیم اگر یک نفر را در یک خانواده نجات دهیم کار بزرگی برای اصلاح جامعه خود انجام داده ایم.

به گزارش ایسنا، محمود واعظی در حاشیه همایش فصلی دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های کشور با بیان اینکه برای دولت و نظام موضوع مبارزه با مواد مخدر بسیار اهمیت دارد، گفت: در همه شرایط سعی کردیم درباره بودجه ستاد و حمایت‌هایی که این ستاد نیاز دارد، کم نگذاریم؛ چرا که می‌دانیم اثرات منفی آن در جامعه زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مسئله مبارزه با مواد مخدر را باید به عنوان یک امر مقدس جهادی تلقی کنیم. طرح یاریگر زندگی را باید جدی بگیریم و احساس کنیم اگر یک نفر را در یک خانواده نجات دهیم کار بزرگی برای اصلاح جامعه خود انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه در این مدت طرح‌های بسیار خوبی انجام شده است، اظهار کرد: در رابطه با مبارزه با قاچاقچیان آمار و گزارشات خوبی بوده است. همچنین در رابطه با درمان معتادان متجاهر برنامه‌های خوبی در استان های مختلف اجرا شده است، هماهنگی‌هایی که باید بین دستگاه‌های مختلف باشد با روحیه تعاملی ستاد در حال انجام است‌. همچنین شاهد هماهنگی‌هایی با کشورهای منطقه هستیم، زیرا این کار به این بزرگی را به تنهایی نمی‌توانیم انجام دهیم چرا که شرایط جغرافیایی کشور به گونه‌ای است که در کنار کشور افغانستان قرار داریم که بزرگترین تولید کننده مواد مخدر هم سنتی و هم صنعتی و شیمیایی است.

وی ادامه داد: ایران به عنوان معبر ترانزیت استفاده می شود، تاکنون شهدایی که تقدیم این راه کردیم شهدای بسیار زیادی بوده اند، همچنین جانبازان زیادی را در این راه تقدیم کردیم؛ لذا باید با کشورهای منطقه به صورت هماهنگ عمل کنیم.

واعظی گفت: خوشبختانه شاهد این بوده ایم که هماهنگی ها به وجود آمده است. همچنین باید با کشورهای هدف که بیشتر اروپا هستند هماهنگی داشته باشیم، باید تقسیم کاری میان ستاد ما و ستاد کشورهای منطقه وجود داشته باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه اصل مسئولیت پذیری مشترک موضوع بسیار مهمی است که باید همگان به آن توجه کنند، اظهار کرد: بر این اساس دولت و رئیس جمهور حمایت جدی دارد، با توجه به سیاست های کلی که توسط مقام معظم رهبری به سران سه قوه ابلاع شده و حمایت‌هایی که معظم له دارند امیدواریم در آینده شاهد تحول بسیار بهتری در این ستاد باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه