Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:36:19 GMT

برنامه های هفته دفاع مقدس در کرمان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۳۰۵

برنامه های هفته دفاع مقدس در کرمان اعلام شد

ستادبزرگداشت هفته دفاع مقدس کرمان برگزار و مهمترین برنامه های دستگاه های مختلف اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ پاسدار محمدمهدی ابوالحسنی، امروز(۲۳ شهریور)در نشست ستادبزرگداشت هفته دفاع مقدس؛ دفاع مقدس را موضوعی عمومی و یکی از شاخص ترین اتفاقات عالم در قرن حاضر دانست که باید نگاه ارزشی و ترویجی به آن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان رژه نیروهای مسلح توسط سپاه در 31 شهریورماه جاری و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، دوره آموزشی «آشنایی با دفاع مقدس» برای مدیران ارشد استان، رونمایی از کتب دفاع مقدس، نواختن زنگ مهر و ایثار در آموزش و پرورش، برگزاری شب خاطره، رونمایی از یادمان شهدا در 20 مدرسه، برگزاری 20 یادواره شهدا در سطح استان و... را از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان فهرست کرد.

 

سیاوش مسلمی، معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله کرمان  هم از بازسازی عملیات کربلای ۳ از اول تا ۶ مهر جاری در محوطه موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۲۰ یادواره شهید نیز در سطح استان برگزار خواهد شد.

 

امیر معمارباشی، فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کشور صبحگاه مشترک در سالروز شکست حصر آبادان ۶ مهر جاری در مرکز آموزشی ۰۵ ویزیت رایگان بیماران و بازدید رایگان از موزه ذوالفقار را به عنوان برنامه های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس نام برد.

 

فاطمه السادات حسینی، از پیگیری برای ثبت «گردان بانوان نانوا» از شهر خانوک که از دوران دفاع مقدس فعالیت های پشتیبانی خود را آغاز کرده و در اربعین و نیمه شعبان و ... به عنوان یک تشکل مردمی و ایجاد یادمان آنان با همکاری شهرداری خبر داد.

 

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان گردهمایی زنان رزمنده استان در ۱۰ مهر، بازدید بازدید مشاوران ادارات از خانواده جانبازان اعصاب و روان، روایت گری در دانشگاه ها، تهیه مستند زنان دفاع مقدس، تور گردشگری بانوان از موزه های دفاع مقدس و... را از جمله برنامه های پیش بینی شده اعلام کرد.

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عاشورا عاشورای حسینی استان بوشهر مسجد خبرگزاری شبستان عزاداری محرم تاسوعای حسینی نماز ظهر عاشورا نماز جمعه اعلام برنامه ها هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم