Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد که الزامات اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ فراهم شده و باشگاه استقلال هم باید راهکاری را پیدا کند که این اتفاق در دربی بیفتد. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اجرای قانون 90 به 10 تماشاگران در دربی روز 31 شهریور گفت: این قانون در آیین‌نامه  جدید مسابقات تدوین و به باشگاه‌ها هم ابلاغ شده، بنابر قانون باید موضوع اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال الزامات آن فراهم شده، بلیت‌فروشی کاملا الکترونیکی و صندلی‌ها هم شماره‌گذاری شده است و باشگاه‌ها باید این کار را انجام دهند. باشگاه استقلال باید راهکاری پیدا کند تا قانون 90 به 10  در بازی با پرسپولیس اجرا شود. 

وی گفت: 2 سال است که بلیت‌فروشی به باشگاه‌ها واگذار شده اگرچه این کار یک مقدار سخت است. باشگاه پرسپولیس قاطعانه اعلام کرده که در دربی برگشت 90 به 10 را اجرا خواهد کرد. الان در این 10 روز باقی‌مانده به زمان دربی راهکارهای انجام این کار وجود دارد. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم به باشگاه استقلال کمک می‌کنند.

فتاحی که با برنامه رادیویی «تهران ورزشی گفت‌وگو می‌کرد،  در پاسخ به این سوال که ممکن است در اجرای قانون 90 به 10، پرسپولیسی‌ها به جای استقلالی‌ها به ورزشگاه بروند؟ تصریح کرد: این موضوع راه‌حل دارد و  همه باید کمک کنند که این فرهنگ جا بیفتد. باشگاه استقلال سامانه هواداری دارد و کسانی که عضو این سامانه هستند می‌توانند بلیت خریداری کنند، کد ملی‌ افرادی که عضو سامانه هواداری هستند را به پیمانکار بلیت‌فروشی اعلام کنند و فقط به آنها بلیت بفروشند. پرسپولیسی‌ها هم اگر بلیت بخرند باید کنار استقلالی‌ها در ورزشگاه بنشینند. این مسائل راهکار دارد. مجری بلیت‌فروشی باشگاه‌ها هستند و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش نظارتی دارند. در دیدار فینال آسیا باشگاه پرسپولیس بلیت‌فروشی کرد و تماشاگران کاشیما هم در طبقه دوم نشستند. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بالاتر از دربی میلان نداریم، در آن بازی هم این قانون اجرا می‌شود. همه به خصوص اصحاب رسانه و صداوسیما  باید کمک کنند و ما هم صددرصد به باشگاه‌ها کمک می‌کنیم. خواهشی که از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس دارم این است که به قانون احترام بگذارند تا این قانون اجرا شود. اگر همه مردم بخواهند این اتفاق خواهد افتاد.

وی درباره این موضوع که استقلالی‌ها گفته‌اند دیدار برگشت دربی هم مثل بازی رفت در وسط هفته برگزار شود، گفت: این طور نیست که دوستان اظهارنظر می‌کنند، ما باید خیلی از مسائل را در برگزاری دربی در نظر بگیریم. پیش‌بینی‌مان این بود که بازی رفت پنجشنبه باشد اما به دلیل برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا امکان این کار نبود و مجبور شدیم بازی دربی را در روز یکشنبه برگزار کنیم. باشگاه استقلال نظرش را گفته است اما  باید بگویم در زمان برگزاری دربی برگشت استقلالی‌ها درگیر مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان است و امکان برگزاری دربی برگشت در وسط هفته نیست.

واکنش فتحی به اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس؛ شرایط برگزاری دربی رفت و برگشت باید یکسان باشد

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران سازمان لیگ استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران سازمان لیگ استقلال تهران پرسپولیس تهران فدراسیون فوتبال ایران سازمان لیگ استقلال تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون

از دست دادن امتیاز، هم برای قرمزها و هم برای تافی‌ها مشکل‌آفرین خواهد شد.

طرفداری | اورتون از لیورپول میزبانی می‌کند.

تیم‌های اورتون و لیورپول فردا در دیداری معوقه از چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. اگر چه جایگاه دو تیم در جدول کاملاً متفاوت است، اما دو رقیب هم‌شهری هر کدام با هدفی مهم پا به این جدال می‌گذارند؛ لیورپولِ مدعی برای قهرمانی و رقابت با آرسنال و منچسترسیتی می‌جنگد و اورتون رده شانزدهمی که خطر سقوط به چمپیونشیپ را حس می‌کند، نمی‌خواهد در شرایط بحرانی‌تری قرار بگیرد. در 30 تقابل اخیر دو تیم، لیورپول کاملاً دست بالاتر را داشته و تنها دو مرتبه دربی مرسی‌ساید را به اورتون واگذار کرده‌است (15 برد و 13 تساوی).

تقابل اورتون و لیورپول فردا از ساعت 22:30 به وقت تهران با قضاوت اندرو مدلی در استادیوم گودیسون پارک برگزار می‌شود. 

اطلاعات بازی اورتون و لیورپول تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم گودیسون پارک، لیورپول هفته برگزاری: هفته 29 لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023 داور: اندرو مدلی ترکیب احتمالی اورتون و لیورپول اورتون (1-1-4-4): پیکفورد | یانگ، تارکوفسکی، برنتویت، میکولنکو | مک‌نیل، گی، اونانا، هریسون | دوکوره | کالورت لوین لیورپول (3-3-4): آلیسون | الکساندر آرنولد، کوانسا، فن دایک، رابرتسون | سوبوسلای، اندو، مک‌آلیستر | صلاح، نونیز و خاکپو

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت