Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه گفت: برای نخستین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد یک قاتل پس از فرار از زندان با همکاری بزرگان و ریش‌سفیدان طایفه به زندان تحویل داده شد. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

مجید کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، با اشاره به بازگشت قاتل فراری از زندان دهدشت اظهار داشت: یک متهم به قتل که 2 ماه پیش از زندان دهدشت فرار کرده بود پس از تلاش‌های فراوان بزرگان فامیل و همکاری با نیروی انتظامی به زندان دهدشت بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با همکاری بزرگان و ریش‌سفیدان طایفه روز یک‌شنبه 10 شهریورماه امسال قاتل فراری خود را به دادگستری شهرستان معرفی و سپس روانه زندان شد.

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه بعد اخلاقی و اجتماعی این اقدام بسیار ارزشمند است گفت: مسئولان انتظامی شهرستان جلسات و صحبت‌های فراوانی با خانواده این متهم به قتل انجام داده و موفق شدند آنها را راضی کرده تا متهم را به مراجع قضایی تحویل دهند.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد یک قاتل پس از فرار از زندان توسط هم‌طایفه‌ای‌ها به زندان تحویل داده می‌شود گفت: این اقدام در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار با ارزش بوده و برای سایر افراد جامعه یک الگو است.

جزئیات فرار ‌3 زندانی در دهدشت؛ قاتل 28 ساله خود را به پلیس معرفی کردتصاویر و توضیحات جدید قاضی شهریاری از صحنه قتل میترا استادتلفات "خودکشی" بیشتر از جنگ و قتل!/ راهکارهای تغذیه‌ای درمان افسردگی

کرمی با اشاره به دیگر متهم فراری از زندان گفت: قاتل فراری دیگر که از طایفه بهمئی است نیز می‌تواند با همکاری و همراهی این طایفه خود را به مراجع قضایی معرفی کند و مشمول تخفیف مجازات فرار شود.

وی تصریح کرد: تحویل متهم به مراجع قضایی توسط افراد طایفه علاوه بر آن که سبب ایجاد آرامش خانواده مقتول شده و اقتدار و امنیت نیروی انتظامی را نشان می‌دهد حتی می‌تواند زمینه‌ساز بخشش‌های دیگری نیز شود.

رئیس دادگستری کهگیلویه تصریح کرد: مسئولان ارشد انتظامی شهرستان علاوه بر رایزنی با طایفه متهم مبنی بر تحویل قاتل فراری، اقدامات قضایی جهت دستگیری متهمین را نیز در دستور کار داشتند.

وی گفت: با توجه به بازگشت قاتل به زندان برای حکم فرار از زندان متهم مشمول تخفیف مجازات قرار می‌گیرد اما برای حکم قتل هیچ‌گونه تخفیفی شامل او نمی‌شود و قصاص حق اولیاء دم است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشت قاتل به زندان سبب ایجاد آرامش و امنیت در سطح شهرستان شده و زمینه‌ساز اقدامات فرهنگی بسیار خوبی در این شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم

مدیرکل محیط زیست شهرستان ری گفت: از زمستان گذشته تاکنون ۲۴ مورد احکام سبز در شهرستان ری داشته‌ایم و ۴۸ روز در زمینه پاکسازی طبیعت فعالیت کرده‌اند.

محمد رستگاری، مدیرکل محیط زیست شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با معضلات تولید و مصرف پلاستیک اظهار داشت:متاسفانه معضل پلاستیک در سطح کشور همه گیر شده است و در سطح ملی باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

وی افزود: خوشبختانه مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست‌محیطی دارند و در راستای استفاده از احکام جایگزین برای متخلفانی که جرایم زیست‌محیطی مرتکب شده‌اند یا موارد دیگری که قاضی صلاح می‌داند پاکسازی طبیعت را به عنوان جایگزین در نظر می‌گیرند و برخی محکومان  را برای انجام این کار  اداره کل محیط زیست معرفی می‌کنند. امروز هم برخی محکومان با جمع‌آوری کیسه‌های پلاستیکی در حال گذراندن مجازات جایگزین حبس هستند.

وی بیان داشت: از زمستان گذشته تاکنون ۲۴ مورد احکام سبز در شهرستان ری داشته‌ایم و ۴۸ روز در زمینه پاکسازی طبیعت فعالیت کرده‌اند.

رستگاری تاکید کرد: این کار شاید در پاکسازی شهرستان تاثیر چشمگیری نداشته باشد، ولی کار فرهنگی است و محکومان به تبعات ریختن زباله آگاه می‌شوند و گامی به جلو در فرهنگسازی و جلب مشارکت همگانی برای حفاظت محیط زیست محسوب می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد