Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:24:12 GMT

رد پای یک خیانت؛ از ماجرای سبد کالا تا دختر آبی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۷۸۷

رد پای یک خیانت؛ از ماجرای سبد کالا تا دختر آبی

می گویم به همان دلیل که بعد از نقش آفرینی های گسترده منافقین و سلطنت طلبها در سناریوی #دختر_آبی، "مورگن اورتگاس" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از پس پرده آفتابی شد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

می پرسد چرا خبرگزاری خبرآن لاین وابسته به تیم انتظامی و علیرضا معزی (دو مدیر ارشد دولت)، دروغ "صدور محکومیت قضایی علیه مرحومه "سحر خدایاری" را منتشر کرد، آب به آسیاب دشمن ریخت و موجب به صف کردن طیفی از نمایندگان و روزنامه ها و سلبریتی ها شد؟

می گویم به همان دلیل که بعد از نقش آفرینی های گسترده منافقین و سلطنت طلبها در سناریوی #دختر_آبی، "مورگن اورتگاس" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از پس پرده آفتابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورتگاس در نشست خبری، با لباس آبی و تصاویری  از سحر خدایاری شرکت کرد؛ کسی که در اثر بیماری روانی ( واحتمالا تدارک و تحریک مسبوق به سابقه در موارد مشابه) خودکشی کرد. اما سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، همین کار را برای میترا ایستاد که با شلیک پنج گلوله یک تکنوکرات غربگرا و فعال در فتنه 88 به قتل رسید، نکرد.

و نیز به همان دلیل که خبر آن لاین 19 بهمن 1392 (چند روز پس از ماجرای مشکوک و شرم آور توزیع #سبد_کالا) در تحلیلی وقیحانه، با عنوان "جایزه بهترین کارگردانی برای حسن روحانی؛ در حاشیه چگونگی توزیع کالاهای اساسی" نوشت:
« توزیع سبدکالا به مردم با شیوه‌ای که انجام شد، نه یک اتفاق بود و نه عملی که تبعات آن برای روحانی و مردانش غیرقابل پیش‌بینی باشد.
او دقیقا همین اتفاق - ازدحام، دعوا و مرافعه و احیانا له شدن در زیر دست و پا - را پیش‌بینی می‌کرد و اصلا آن را برای پیشبرد استراتژی خارجی خود لازم داشت [!!] به عبارت دیگر روحانی به یک نمایش داخلی برای ارائه در جشنواره‌های سیاسی خارجی نیازمند بود.
نگاه کنیم به اظهارات اخیر وندی شرمن که گفته است «شما در اخبار دیدید که ایران اخیرا به طور قابل مشاهده‌ای غذا بین مردم فقیر جامعه‌اش توزیع کرده تا نشان دهد کاهش هدفمند و محدود تحریم‌ها، تاثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است».

به هر حال این دقیقا همان نتیجه‌ای بوده که روحانی از توزیع سبد کالا در میان مردم داشته است، این که تحریم‌ها بر روی مردم ایران تاثیر مستقیم و انکارناپذیر داشته؛ این که اوضاع اقتصادی مردم ایران نه تنها رو به راه نیست بلکه حاضرند برای چند عدد مرغ و چند کیلو برنج با یکدیگر درگیر شوند.

درست است که روش توزیع سبد کالا چندان مناسب نبود، اما اگر با این نمایش بتوان جایزه اول بهترین اثر را در فستیوال سیاست جهانی به خود اختصاص داد، به #تحقیر چند روزه‌ای که بازیگران آن شدند، می‌ارزید»!!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان محمد ایمانی سحر خدایاری دختر آبی خبرآنلاین سبد کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان یزد با حضور مدیران فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار و مسئولان دستگاه‌های متولی استان بر لزوم ارتقای کیفیت خدمت رسانی فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار تأکید کرد.

وی گفت: مقرر شد فروشگاه‌های عضو سکو‌های تنظیم بازار با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در شهر یزد معرفی شوند.

مدرسی افزود: همچنین قرار شد تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات صورت گیرد تا بتوانند کالا‌های متنوع‌تر و با کیفیت تری را تهیه و به مردم عرضه کنند.

فرماندار یزد اظهار داشت: مقرر شد با پیگیری اجرایی شدن مصوبه کارگروه تنظیم بازار بتوانند اقلام و کالا‌ها را با سود و هزینه تمام شده کمتری به مردم عرضه کنند.

وی تأکید کرد: با استفاده از کالا‌های تولید شده در یزد، اقلام با قیمت کمتر و سرعت بیشتری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • مشارکت مردم در جهش تولید چگونه عملی می‎‌شود؟
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات