Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:07:46 GMT

کمبود نیروی پلیس در کرمانشاه نداریم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۰۲۰۸

کمبود نیروی پلیس در کرمانشاه نداریم

فرمانده نیروی استان کرمانشاه با بیان اینکه رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها است گفت: کمبود نیروی پلیس در کرمانشاه برای اجرای امنیت نداریم. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سردار علی اکبر جاویدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه امروز دستگاه‌ها و ارگان‌های استان کرمانشاه در بحث آسیب‌های اجتماعی باید ورود پیدا کنند اظهار داشت: کم‌کاری دیگر دستگاه‌‌ها سبب می‌شود که نیروی انتظامی با ظرفیت چند برابری به این مسئله ورود پیدا کند و از موضوعات اصلی باز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مطالبه به حق مردم امنیت و آرامش در جامعه است که سایر دستگاه‌ها در این راستا باید همراه با نیروی انتظامی باشند عنوان کرد: بیشتر ماموریت‌ها و گزارشاتی که از طرف مردم به پلیس 110 داده می‌شود در حیطه وظایف این ارگان نیست اما ناجا با بالا بردن ظرفیت به مطالبات مردم رسیدگی می‌کند.

وی امنیت را اساسی‌ترین نیاز مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی خادم مردم است و فلسفه وجود و حضور نیروی انتظامی در جامعه تولید و حفظ امنیت و آرامش در جامعه است.

جاویدان با بیان اینکه نیروی انتظامی در تمام حوزه‎ها به‌ویژه فرهنگی و اجتماعی نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند خاطرنشان کرد: به دلیل وجود و حضور مردم است که نیروی انتظامی معنا پیدا می‌کند.

ورود جدی ناجا برای برخورد قاطع ‌با قاچاق دارو / برخی باندهای قاچاق دارو شناسایی شدرئیس پلیس راه ناجا: دوربین‌های پرتابل دستی به پلیس راه‌های کشور واگذار می‌شودتقدیر آیت‌الله علوی‌گرگانی از تلاش‌های شبانه‌روزی ‌ناجا‌

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه مشی نیروی انتظامی را خدمت به مردم و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه دانست و گفت: امنیت بسترساز تمام فعالیت‌های فردی و اجتماعی است زیرا که نبود امنیت سبب عدم فعالیت مردم در جامعه می‌شود.

وی ناجا را ابزار حاکمیت و رکنی از ارکان انقلاب اسلامی خواند و گفت: در راستای مشغول به خدمت رسانی در شهری هستیم که مهد پهلوانی، دین‎داری و و لایت‌مداری است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کرمانشاه را با جوانمردی و مردانگی می‌شناسیم.

جاویدان در پاسخ به این سوال که مطالبات جوانان و دانشجویان جواب‌گوی صریح و سریع مسئولان در آسیب‌های موجود در جامعه است بیان کرد: نیروی انتظامی این ظرفیت را دارد و از آن استقبال می‌کند که در میزگردهایی که توسط خبرگزاری‌ها با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود نکات و مطالبات خود را مطرح کند.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان کردستان بعدازظهر پنج شنبه در جمع فعالان سیاسی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار کرد: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه طبق قانون، خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری است.

سردار آزادی در ادامه با قدر دانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر مأموریت با پلیس همراهی، مشارکت کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

کد خبر 6095181

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است