Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:12:36 GMT

۵۸ دستگاه خودپرداز در روستاهای زنجان نصب شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۰۷۳۲

۵۸ دستگاه خودپرداز در روستاهای زنجان نصب شده است

وحید فرخی روز شنبه در جلسه شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: بر اساس گزارش مدیریت شعب پست‌بانک، تعداد ۱۷۰ باجه پست‌ بانک نیز در روستاهای استان زنجان فعال است.

وی اظهار داشت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان به منظور به‌روزرسانی بانک‌های اطلاعاتی و اتخاذ تصمیمات بهینه مدیران، عملیات پایش روستاهای استان را آغاز کرده و در قالب بازدیدهای میدانی در حال پایش وضعیت ارتباطات ثابت، همراه و اینترنت روستاها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخی در ادامه بر لزوم ارتقای جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان از لحاظ IDI (شاخص‌های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌ویژه در حوزه ارتباطات ثابت، تاکید کرد.

۱۰۵۰ پورت FTTH تا پایان سال باید راه‌اندازی شود

مدیر مخابرات منطقه زنجان نیز گفت: بر اساس برنامه زمانبندی تا پایان سال جاری باید یک هزار و ۵۰ پورت FTTH در این استان راه‌اندازی شود.

همایون دلجویی اظهار داشت: خیابان امام خمینی(ره) از چهارراه امیرکبیر تا میدان آزادی)، خیابان سعدی از سعدی شمالی تا اواسط سعدی جنوبی و شهرک کارمندان (در ۸۰ درصد محدوده، مسیرهای جاری در قالب پروژه FTTH هستند.

در جلسه شورای مدیران ICT استان زنجان که به ریاست مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و در محل این اداره کل برگزار شد، مدیران و روسای اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال‌غرب، مدیریت مخابرات منطقه زنجان، اداره کل ارتباطات زیرساخت استان، اداره کل پست استان، مدیریت شعب پست‌بانک استان و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان حضور داشتند.

در این جلسه، مباحثی پیرامون بررسی وضعیت طرح پایش ارتباطات روستایی، درخواست‌های متعدد دستگاه خودپرداز (ATM) توسط باجه‌های پست‌بانک روستایی، برش استانی قانون برنامه ششم توسعه کشور و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات در استان زنجان مطرح شد.

به گزارش ایرنا، FTTH یک سیگنال ارتباطی بر روی فیبر نوری است که جایگزین زیرساخت‌های مسی مانند سیم تلفن شده و از سمت سوییچ‌های مخابرات به منازل، تحویل داده می‌شود.

FTTH روش جدیدی است که به سرعت در حال رشد بوده و سرعت و پهنای باند بالاتری (حدود ۲۵۰ برابر سریع‌تر) را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

۹۵۵۶/۸۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پست بانک ایران زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در بازدید سرزده فرماندار و دادستان فیروزکوه از ساخت و سازهای روستاهای بخش مرکزی این شهرستان،مقرر شد تا دهیاران روستاهای سیمین دشت، گچه و ده گردان، ظرفِ یک هفته اطلاعات مربوط به ساخت و سازهای جدید را به کارگروه ساماندهی ساخت و سازهای این شهرستان ارائه دهند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات