Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از فعالان فرهنگی مشهد مقدس در اعتراض به تداوم حبس خانگی مردم کشمیر توسط نظامیان هندی و ظلم به مسلمانان مظلوم این منطقه مقابل حرم مطهر رضوی تجمع کردند. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، جمعی از فعالان فرهنگی مشهد با به دست گرفتن پلاکاردهایی که در آن ظلم به مردم کشمیر محکوم شده بود مقابل حرم مطهر رضوی تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اجتماع اعتراض آمیز که به همت موسسه فرهنگی آیت برگزار شد با استقبال زائران حرم مطهر امام رضا «ع» همراه شد.

شرکت کنندگان در این اجتماع اعتراض آمیز ضمن محکوم کردن جنایات هند در کشمیر خواستار لغو فوری حکومت نظامی در این منطقه شدند.

فعال فرهنگی کشمیر:گرایش ضد اسلامی نخست وزیر هند برگرفته از افکار حزبی اوستوزیر خارجه پاکستان: سکوت کشورهای اروپایی در خصوص کشمیر دلایل سیاسی داردوزارت خارجه آمریکا: هند باید با سران آزادی خواه کشمیری مذاکره کند

فعالان فرهنگی مشهد با به دست گرفتن پلاکاردهایی که در آن شعارهایی مانند «کشمیری حسینی است، عاشق خمینی است»، «مظلوم کشی، مسلمانان کشمیری نتیجه سیاست خباثت آلود استعمار است»، «مودی جنایت می‌کند، اسرائیل حمایت می‌کند»، «کشمیر بزرگترین شکنجه گاه و زندان حال حاضر جهان» و... خشم خود را از ادامه ظلم بر مردم کشمیر نشان دادند.

گفتنی است نقض آشکار حقوق بشر در کشمیر خشم بسیاری از مردم جهان را برانگیخته و این چندمین حرکت خودجوش مردمی علیه سیاست‌های دهلی نو است که در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار از اجرای موفقیت آمیز طرح نور در استان یزد خبر داد و گفت: اجرای این طرح با قوت ادامه خواهد یافت.
سردار بهدانی فرد، اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی را خواسته مردم دانست و افزود: از زمان اجرای این طرح شاهد حمایت قشر‌های مختلف مردم از اجرای این طرح بوده ایم.
فرمانده انتظامی استان یزد، انجام وظایف دستگاه‌های فرهنگی در مقوله عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: در صورتی مقابله فراگیر با بدحجابی صورت می‌گیرد که سایر دستگاه‌ها که در قانون مطرح شده اند، نیز به وظایف خود عمل کنند.
وی با اشاره به وظایف متعدد نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه خاطر نشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی قرار دارد.
 بهدانی فرد، اظهار داشت:خوشبختانه افرادی که مورد تذکر قرار می‌گیرند به تذکر‌ها توجه می‌کنند و همین عامل باعث شده اجرای این طرح با موفقیت صورت گیرد. 
فرمانده انتظامی استان از همراهی و کمک مردم جهت مشارکت در این طرح استقبال کرد و افزود: تلاش ما این است که اجرای این طرح در صحنه اثرگذار باشد و با صحبت، تذکر لسانی و امربه معروف فرد اصلاح شده و کار به مراحل بعدی کشیده نشود. 
سردار بهدانی فرد افزود: علاوه بر  اجرای طرح نور در شهر، این طرح در خودرو‌ها و اصناف و فضای مجازی هم اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)