Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:50:33 GMT

ناصرپور هم بعد از کاویانی‌نژاد حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۳۴۳

ناصرپور هم بعد از کاویانی‌نژاد حذف شد

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریور در شهر نورسلطان پایتخت کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

در رقابت‌های ۴ وزن نخست پیکارهای قهرمانی جهان که از امروز (شنبه) در قزاقستان آغاز شد، در وزن ۵۵ کیلوگرم «پویا ناصرپور» در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر «شریف کلیچ» از ترکیه را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل «الهام بهرام‌اف» قهرمان آسیا از ازبکستان شکست خورد. با توجه به شکست ۴ بر ۲ بهرام‌اف برابر «اوگاوا» از ژاپن ناصرپور نیز از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم «میثم دلخانی» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب «استپان ماریانیان» دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد. ماریانیان در دور بعد «جین وونگ» دارنده مدال برنز آسیا از کره‌جنوبی را ۸ بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. 

ماریانیان در نیمه نهایی باید با «اسلاویک گالستیان» از ارمنستان مبارزه کند.

«سعید عبدولی» در مبارزه‌های وزن ۸۲ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر «پیتر نوواک» از چک را از پیش‌رو برداشت. وی در دور سوم در مصاف با «ادلان آکیف» دارنده مدال برنز اروپا از کشور روسیه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این دیدار به مصاف «رفیق حسین‌اف» دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی و برنز قهرمانی اروپا از کشور جمهوری آذربایجان می‌رود.

«امین کاویانی‌نژاد» فرنگی‌کار وزن ۷۲ کیلوگرم نیز در نخستین مبارزه خود برابر «لوری لومادزه» فرنگی‌کار جوان و ناشناخته گرجستانی با نتیجه عجیب ۹ بر یک مغلوب شد.  این فرنگی‌کار گرجستانی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۵ بر «سنان سلیمانوف» از جمهوری آذربایجان شکست خورد تا کاویانی‌نژاد حذف زودهنگامی از پیکارهای جهانی داشته باشد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی قهرمانی جهان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی که به میزبانی استان همدان برگزار شد دختران غیور مازندرانی در رده نوجوانان با کسب ۳ طلا و ۲ نقره بر سکوی نخست ایستادند، همچنین رده بزرگسالان با درخشش و قهرمانی دختران مازنی همراه بود که حاصل آن ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز بود، مازنی‌ها در رده زیر ۲۱ سال هم با کسب ۱ طلا،۲ نقره و ۱برنز نایب قهرمان این رقابت شدند.

نتایج دختران مازندرانی در رقابت‌های کاراته بانوان کشور و انتخابی تیم‌های ملی:

رده نوجوانان:
نگین مهرعلی تبار طلای منهای ۵۴ کیلوگرم
روجا شاهرخی نقره منهای ۶۱ کیلوگرم
مریم گرزین طلا و فاطمه شعبانی نقره به اضافه ۶۱ کیلوگرم


رده جوانان:
هستی گراییلی طلای منهای ۴۷ کیلوگرم
مهلا صداقت و فاطمه عابدی برنز به اضافه ۶۶ کیلوگرم

رده زیر ۲۱ سال:
نقره ستاره زارعی در منهای ۵۰ کیلوگرم
برنز بیوسا ایمانی در منهای ۵۵ کیلوگرم
هانا حسین پور طلای منهای ۶۸ کیلوگرم
حنانه صالحی نقره به اضافه ۶۸ کیلوگرم


رده بزرگسالان:
طلای معصومه محسنیان و نقره ستاره زارعی در منهای ۵۰ کیلوگرم
برنز فاطمه شجاعی در منهای ۶۱ کیلوگرم
طلای مبینا کاویانی و برنز‌های کیمیا یوسفی و هانا حسین پور در منهای ۶۸ کیلوگرم
نقره حنانه صالحی و برنز فاطمه زهرا گلبندی در به اضافه ۶۸ کیلوگرم

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید