Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:31:10 GMT

انتصاب جوانان در تصدی پست های مدیریتی بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۵۲۰

انتصاب جوانان در تصدی پست های مدیریتی بررسی می شود

لوایح «انتصاب جوانان در تصدی پست های مدیریتی در شهرداری تهران» ، «سامان دهی منابع آلاینده دیزلی در محیط های کارگاهی و عمرانی شهر تهران» در صحن شورای شهر تهران بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، لوایح «انتصاب جوانان در تصدی پست های مدیریتی در شهرداری تهران» ، «سامان دهی منابع آلاینده دیزلی در محیط های کارگاهی و عمرانی شهر تهران» در صحن شورا و یکصدوشصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«معرفی کارشناسان و اعضای پیشنهادی شورای سازمان ها و مجمع شرکت نوسازی عباس آباد ، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و سازمان پایانه ها و پارک سوارها» از دیگر مواردی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

اصلاحیه مصوبه «ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران» و نیز انتخاب یک نفر به عنوان نماینده شورا جهت عضویت در کمیته «ساماندهی ابزارهای تبلیغاتی صنفی منصوب در شهر تهران»،  انتخاب یک نفر کارشناس به منظور عضویت در «کمیته کنترل و پایش آلودگی صوتی در شهر تهران» ،  انتخاب یک نفر کارشناس محیط زیست جهت عضویت در کمیته برنامه ریزی و نظارت بر آموزش و فرهنگ سازی در حوزه مدیریت پسماند،  انتخاب نماینده کمیسیون سلامت برای مصوبه الزام شهرداری تهران به انجام مطالعات توجیه فنی، اقتصاد زیست محیطی همچنین انتخاب یک نفر نماینده شورا جهت عضویت در کمیته اجرایی موضوع بند پنجم مصوبه «چگونگی جلب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع های فرهنگی و سینمایی» از دیگر مواردی است که در جلسه روز یکشنبه ۲۴ شهریور شورای اسلامی شهر تهران بررسی خواهد شد.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا ماه محرم استان بوشهر خبرگزاری شبستان عزاداری محرم عاشورای حسینی مسجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه شیراز انتصاب جوانان پست های مدیریتی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، دفتر نخست وزیر جامائیکا اعلام کرد: تصمیم گرفتیم به طور رسمی کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسیم.

این در حالی است که در هفته های اخیر در پی تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه، موج جدیدی از سوی کشورهای مختلف جهان در زمینه به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین به راه افتاده است.

چند روز پیش جمهوری باربادوس (در حاشیه دریای کارائیب) کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ را به رسمیت شناخت.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از اقدام جمهوری باربادوس در به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس در مرزهای سال ۱۹۶۷ استقبال می‌کنیم.

این در حالی است مقامات الجزایر پس از وتوی اخیر آمریکا، تصمیم دارند مجدداً پیش نویس قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را در شورای امنیت طرح کند.

هفته گذشته آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد. آمریکا در ادامه حمایت از رژیم صهیونیستی، قطعنامه ارائه شده به شورای امنیت برای قبول عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد. ۱۲ کشور به این قطعنامه رأی موافق و دو کشور رأی ممتنع داده بودند.

کد خبر 6087589 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود