Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@19:22:39 GMT

پیشکسوتان،استقلال و حاشیه‌های تمام نشدنی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۲۷۰

پیشکسوتان،استقلال و حاشیه‌های تمام نشدنی

به گزارش وانانیوز،  از روزی که استراماچونی پایش به ایران رسید، بحث حضور دستیار ایرانی در استقلال مطرح شد. ابتدا رحمان رضایی، بازیکن سابق تیم ملی ایران که سابقه بازی در سری‌آ ایتالیا را هم در کارنامه خود دارد به‌عنوان دستیار داخلی استراماچونی معرفی شد، اما مدیران آبی که اعتقاد چندان به این مربی نداشتند، دلایلی مختلفی مانند حضور او در پرسپولیس را مطرح کردند و روی نام او، خط قرمز کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از رد شدن حضور رحمان رضایی، مدیران استقلال عزم خود را جزم کردند تا یک دستیار ایرانی دیگر را به کادرفنی تیم‌شان اضافه کنند. در همین راستا، آن‌ها خیلی سریع پیروز قربانی را به استراماچونی معرفی کردند، اما با ناهماهنگی‌های ایجاد شده، پیروز قربانی هم نتوانست به استقلال اضافه شود و نیامده، استقلال را ترک کرد تا حضور دستیار ایرانی به یکی از معضلات تیم استقلال تبدیل شود. استقلالی‌ها که بعد از منصور پورحیدری، همیشه خلا یک مدیر را در تیم‌شان احساس می‌کنند، به‌نظر می‌رسد این فصل را هم، با این مشکلات سر کنند و در تیم‌شان خلا یک بزرگ‌تر را احساس کنند.

غیر از تمام این مسائل، پیشکسوتانی و مدیرانی که از تیم دور مانده‌اند هم به‌جای اینکه هوای استقلال را داشته باشند، علیه منافع باشگاه صحبت می‌کنند و انگار در دنیای فوتبال، اهدافی بزرگ‌تر از موفقیت استقلال دارند و در راستای این اهداف حرکت می‌کنند. مثال مشخص برای این ادعا، صحبت‌هایی بود که علی فتح‌الله‌زاده و هادی طباطبایی در مراسم ختم پدر بهزاد غلام‌پور کردند. آن‌ها در صحبت‌های‌شان با استراماچونی، باشگاه را به‌نوعی غیرقابل اعتماد دانستند و حرف‌های عجیبی را در حضور این مربی ایتالیایی مطرح کردند.

باشگاه استقلال و استراماچونی باید این مسائل را به مانند یک پازل و با دقت کنار هم بچینند تا متوجه شوند که حضور بعضی از پیشکسوتان اطراف استقلال چه تاثیری روی باشگاه خواهد داشت؟

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی  همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

دیگر خبرها

  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • واگذاری 5 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به پیشکسوتان
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی